2016年4月22日 星期五

<<迷城>>:林嶺東的自我迷失


對於這部林嶺東久休復出之作我本身係充滿期望既,林導演作品一向都以火爆見稱,今次見到題材係林導演拍開個範,諗住差極有個譜,點知上映後劣評就越黎越多,大多都話離晒譜之餘又離晒題,搞咁多野唔知做乜,係林嶺東的自我迷失,的確係,我睇完,都令到我地覺得林導演唔知自己拍緊咩,所謂的迷城有幾迷,為咩迷?佢自己都唔清楚。

又係古天樂,由於佢太多電影,角色上大致類同,今次佢做一個好有規矩既警察,最後卻被金錢迷失,忘了自我,但欠缺伏線,話變就變但又唔覺前後角色上的性格變化,令到佢唔知自己做乜咁。
電影以男性作主導,余文樂演一個性格衝勁重情義的弟弟,演出算是落力,但張孝全演的大賊出事了,外型唔似,又唔夠兇狠,做賊又冇乜目的唔知做乜先最弊,呢個係林導演的問題吧。
故事主要圍繞佟麗婭的支線,包括於酒吧邂逅了古天樂及余文樂,然後其實係跟張孝全演的賊匪有關係,更有被殺的危機,原來咁多個人串連幾黎都係因為一個箱,入面可能牽涉龐大巨款,呢筆巨款卻被各界人士去爭,包括最後被牽涉其中的古天樂及余文樂,最後每個人都只為左個箱走黎走去,唔知為乜咁,原來講既係公義。

原來呢套戲想講既野就係公義,最後一幕張孝全一槍射爆立法會的天秤,代表了呢個世界根本不存在任何公平的事,沒有一件事能用天秤去衡量件事邊個岩邊個錯,亦都對呢個世界顯得好灰,太多不公義的事存在於世上。不過睇晒成套戲只有頭同尾極少部份講關於公義,中間部份只係見到飛車,演員跑黎跑去,為左個箱搞場大龍鳳咁,真正的雷聲大雨點小,想唔到林導演今次都失去方向,冇晒以往火爆風格既一面,最期待的林氏風格電影都係睇唔到。

演員方面,各演員因為劇本不濟既關係發揮有限,整體演出不算太好,古天樂又係做警察,沒甚驚喜;余文樂算係演出落力,又跑又飛車表情多多,算係眾人演出最好的一個;張孝全外型都係太靚仔,完全冇大賊氣魄及氣勢,又唔奸又唔似賊,演技上都較木納;貫穿全片的唯一主要女角佟麗婭卻係一個花瓶,沒戲可演,跑黎跑去行行企企而言,選角不宜,兰鉇演員只屬過鏡,難以論好唔好呢。

整體而言,林嶺東導演係繼<<奇逢敵手>>後又一失手之作,完全欠缺林氏獨特火爆電影風格,卻拍出一部唔知做乜亦都相信連導演都唔知自己拍乜既電影出黎,相信觀眾們只會睇唔到火爆而係睇到眼火爆吧!

迷城 Wild City
監製:劉晶、陳煒、周其良
導演:林嶺東
演員:古天樂、余文樂、張孝全、佟麗婭、任達華、謝天華、李燦琛、高捷
片長:100分鐘
級別:IIB
評分:5.5/10

沒有留言:

張貼留言