2016年5月30日 星期一

<<我的少女時代>>:夠動容夠真挈 冇得輸


當<<那些年>>既成功,已經對台灣青春片再不能低估,點知事隔幾年後再黎呢套<<我的少女時代>>,呢套再一次令香港人鍾愛既校園青春片,都算係爆一個小冷,本來我都唔抱好大期望,不過睇完之後都會明白其實一部電影雖知道成功係得來不易,當中一定有個位先會令呢部戲成功,而我睇完之後我會諗到呢個成功係因為大家都有同樣既經歷及幻想,電影卻好自然地擊中當中的共鳴及情懷。

王大陸及宋芸樺固之然唔算係靚仔靚女,卻有一個好典型既配搭:壞孩子及傻大姐。劇情當然好自然的壞的變好,傻的變索,最後係埋一齊,典型既愛情故事就係好簡單咁進入觀眾的心霏,於是產生共鳴,呢個係電影一大成功之處。
少女電影不一定只有女孩子才有共鳴,男孩子有的共鳴是同樣地都有愛慕及各種情懷,只要代入個角色去幻想,自然地投入到呢個電影世界。
電影以宋芸樺為女主角的林真心本身係一個傻大姐,外表傻氣不漂亮但很天真純樸,崇拜偶像劉德華,一日偶遇學校壞孩子王大陸,王大陸被傻氣的宋芸樺吸引住,宋芸樺原本痴戀校園最靚仔最有才華個個,點知跟王大陸相處後其性格被吸引,因而產生了愛情,可惜中途出現另一個校園校花,戀上王大陸,及後王大陸要去美國留學斷然離開各種關係,到各人成長後,宋得知王為左佢而舉辦一場劉德華演唱會,深表感動。

電影女主角對偶像既愛慕程度卻係眾人既寫照,不誇張但好貼地,更得到另一半同樣既瘋癲,係眾人渴求既理想事實。
劉德華係電影出品人,亦係電影中的靈魂人物,客串一鏡都無可厚非,但佢獨具慧眼,投資一部可以令觀眾喜愛及有口碑既電影,我真的不得不佩服佢既眼光。
呢齣真係一套好典型既校園愛情片,所有劇情都好順理成章咁發生,觀眾亦都好輕易咁估到,雖則係咁,但個份情懷卻係每一 個人心裡面都永不磨滅,當中既學校裡對有才華又靚仔既傾慕、外表不揚既女仔一定係愛情輸蝕但又學業成績好、女主角一定有幾個差唔多性格而又唔靚既老死、一定有個壞孩子男主角而最後因為被女主角既純而感化變成好人、女主角永遠都會唔要靚仔鍾意一個被人詬病被人睇死既衰仔、最後結局一定係未能團圓而繼續心裡面繼續愛等等,呢D情節係現實生活中係非常貼地,而且台灣片大多都能拍得輕鬆舒服,以致觀眾接受程度更易,所以呢類片好難唔好睇,內容夠動容夠真挈,輕易打動觀眾的心,當年<<那些年>>都係因為咁而大勝。

演員方面,宋芸樺演活了一個充滿傻氣的女仔,由前段的外貌不揚到後段的美麗動人,對比之大更能顯出宋芸樺利用了外表更加令個角色更立體,演出自然及配合,令到我被佢既演出吸引住,比陳妍希有過之而無不及;至於王大陸,本身不算靚仔,做壞孩子卻入型入格,雖然唔算型仔,但演出恰如其分,沒有造作沒有狂Chok已經抵讚,其他演員都整體演得好好,夠自然。

整體而言,呢類台灣校園愛情片真係冇得輸,首先香港觀眾都普遍喜愛台灣的事物,台灣的事物大多都予人有舒服自然既感覺,所以台灣人拍的電影都有呢種感覺,不造作,故事拍得有條理及貼近生活化,以致容易令觀眾得到共鳴,而台灣演員都會演得自然,更貼地,加上台灣景同人又靚,香港電影係好難有個種感覺,希望香港多多學習人地既製作及感覺吧。

P.S.:當然Hebe主唱的主題曲<<小幸運>>幫助不少,好好聽,好配合電影情節!

我的少女時代 (Our Times)
監製:葉如芬
導演:陳玉珊
演員:宋芸樺、王大陸、李玉璽、簡廷芮、陳喬恩、言承旭、劉德華
級別:IIA
片長:131分鐘
評分:8/10

沒有留言:

張貼留言