2016年10月11日 星期二

<<老笠>>:可以玩得更盡更癲 結局出人意表


好高興睇到再有港式Cult片出品,今次執導既係火火,本身對佢冇乜好感,不過上一套作品<<等・我愛你>>水準不俗,畫面上有佢自己風格,令到我今次對佢有點期望,加上我係Cult片粉絲,睇下今次點玩法,不過我有少少失望的,因為玩得唔夠盡唔夠癲,比起荷李活Cult片真係小巫見大巫,只係今次加左唔少香港社會命題,令成件事更貼地而唔突兀,值得一讚。

電影賣弄血腥,爆頭血花四濺,想玩港式Cult片格局,略嫌未玩得太過份,比起同類型電影同屬小兒科,但都可以合格有餘的。
故事講述廢青曾國祥入到便利店見工,卻不幸牽涉及後發生的血腥事件及接觸到不同界別的人士,突然有個前殺手阿叔馮淬帆不甘受辱,公然老笠及對店長林雪行兇,及後不斷有顧客進入令到人質增加,弄致一切奇怪事發生,然後不斷血腥事件發生,眾人諗辦法如何逃出生天。

其實劇情真係十分薄弱,劇本一去到老笠之後就失控,完全係亂黎,先由馮淬帆做主導,中段插鉸剪拆彈一幕係有創意但係好無聊,然後到姜皓文爆出既前警察怒殺差人,離奇被殺後再由林雪做主導,夾硬黎之下又變返馮淬帆,然後夾硬收尾,結局係估唔到既,但好似<<殭屍>>橋段,玩輪迴再生大講人生,講返其實之前眾人其實跟曾國祥都有關係,呢個扭橋不過不失,有驚喜但亦有犯駁位,突然間尾段講人生係好似怪怪咁,呢類戲雖則唔使講情理,但要講人生好似多左D,如果整套戲可以玩得更盡更癲,血花更加四濺,爆炸爆得更狂,唔合情理去殺殺殺,呢套戲其實可以好好玩好過癮,只係一有時間就硬插一堆人生哲理及回憶,可能呢個就係突破唔到傳統港產片固有既框框。

故事貼地都好重要,好貼近香港近年既社會命題,有店鋪因租金太貴而被迫搬遷;廢青家庭一定係雜亂,以致生活不協調;香港社會上的人積聚太多怨氣,以致民不聊生等等,呢一類命題以香港觀眾睇一定好有共鳴,再恰當地於電影情節上出現,有相映成趣的功效,呢個係現今香港電影少見的做法,做法大膽但寫實,讚!

林雪絕對係電影的靈魂人物,狂爆粗令電影喜感生色不少,而且中段做主導係一個高潮位,角色設定上都只有林雪駕馭到。
崔碧珈係電影一大亮點,原因真係好簡單,滿足晒男人睇佢既一眾慾望,中段的一Part桌上舞係無聊硬插,只係自High一環,其身材賣點已經掩蓋一切佢幼嫩既演技。
火火電影我留意到既一件事係佢好著重道具方面,每一場戲都見到好多道具都好細緻,不惜工本去製作手作道具及好Graphic既東西,同埋場景佈置好唔香港化,較Colorful,係認真製作既,好少可見到導演咁注重道具於畫面上比例上較重,而且畫面色調偏濃,形成強烈懷舊片風格,呢個係值得欣賞既地方。

演員方面,演員眾多但其實實質發揮並不多,皆因情節局限係便利店內,以致演技上難有突破,做得最好要數林雪,便利店店長完全係為佢度身訂造,流利粗口及搞鬼外型成功搶鏡;其次係馮淬帆,久未露面既佢諗佢會好搞笑,點知今次玩認真,做歷練既老殺手,係有點型,佢亦都係吸引我去睇既一位;還有一個崔碧珈,我亦都為左睇佢,睇佢有幾爆,睇佢可以有咩睇,睇佢可以有幾露肉,結果係不負眾望,露幾多睇幾多,除左演技;其他演員曾國祥、J.Arie、姜皓文、Eric Kwok都恰如其分。

整體而言,以我睇咁多年Cult片,呢套算係小兒科,其實既然係有機會去拍呢類片,就應該玩得最盡最癲先夠好玩,有血腥就勁血腥,有色情就更色情,觀眾先睇得過癮,唔使任何人生哲理,呢個係我對呢類片既一大感受。

老笠 Robbery
監製:黃柏高、陳慶嘉、鄭振邦
導演:火火
演員:曾國祥、雷琛瑜、馮淬帆、林雪、姜皓文、郭偉亮、崔碧珈、周祉加、馬志威、盧惠光
級別:III
片長:91分鐘
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言