2015年10月15日 星期四

<<鬼靈精怪大酒店2>>:教育性強 娛樂性不足


呢套卡通片可以拍到第二集都算係奇蹟,我睇完第一集之後覺得唔算好睇之餘,仲要已經唔太記得第一集講過D乜了,公仔又唔算可愛,點解仲可以有第二集呢?仲奇怪既係我女友話想睇,所以我先陪佢睇呢一集,真係百思不得其解。

故事講述主角殭屍的女兒已經結左婚,仲話咁快有左個仔添,但佢就好疑惑究竟個孫有冇殭屍血統呢?要等到個孫五歲先知,但呢段時間就想測試下個孫有冇徵兆係殭屍黎,但個女就想過著平淡生活,更加唔想個仔係殭屍,似個老公係個正常人,就咁父女就出現意見分歧了。

有邊個做老豆既唔會覺得自己仔女會大架,永遠都覺得佢地一日係細路一世都係仲係,所以好易代入佢係個孫度,有時意見上既分歧就係因此而起了。
今集主要圍繞住呢班角色,當中林支支最搶鏡,笑位亦都係靠佢,可惜整個故事太有教育意義,笑位唔多,變左悶戲連場。
故事係咪好有教育意義呢,小朋友睇可能未必有共鳴,只係嘻嘻哈哈見班人係度傻下傻下咁,但大人睇既話就真係會覺得悶,因為呢個故事真係陳年故事,況且我地係想開開心心咁睇套卡通片,但呢套野就冇任何歷險元素,冇奸角,造就呢個故事一定平淡,發揮唔到一眾角色設定上可以玩野既元素去衍生出黎既情節,而笑位亦都好少,唔夠連續地放笑彈,所發生事故既地方又唔夠悅目,畫面上已經冇驚喜了,而故事上又得唔到娛樂性,觀眾們只會放蚊吧。

整體而言,呢一集仲唔好睇過上集,仲有D悶添,可能說教味濃,以致觀眾滿足唔到想得到既娛樂性,故事上同大酒店更離左題添,所以今次又會再過目即忘,至少在場我好少聽到班小朋友有反應,如果咁都有第三集,我一定唔會去睇。

鬼靈精怪大酒店2 (Hotel Transylvania 2)
導演:甘地塔他可夫斯基 Genndy Tartakovsky
配音:張錦程
片長:90分鐘
級別:I
評分:5.5/10

沒有留言:

張貼留言