2015年10月18日 星期日

<<換命快遞>>:港式動作場面 有靚景欠劇情


睇完後會覺得好似睇緊成龍式動作片咁,見到好多好動作設計出黎既場面,當然我地香港人由細睇到大,自然覺得都係咁啦,幾好睇既,起碼打鬥場面真係拍得有睇頭,至於外國人睇完後當然會大呼過癮,拍案叫絕,因為導演係元奎,自然打鬥場面好多會經佢手,外國人睇返真正中國人既動作片,實會新鮮感,事實上,呢套戲係真係拍得唔錯既。

積遜斯特咸成名作,皆因佢係呢套戲入面真係幾型又酷,又打得又大隻,演出落力,抵佢長拍長有。
動作場面大多親身上陣,又不時大騷肌肉,外型討好,打得好睇。
舒淇進軍荷李活之作,但似係花瓶居多,戲份唔多又賣弄性感的多,講英文順暢但發音好突兀唔好聽,怪怪地咁。
電影在法國取景,靚景處處,打到橫街窄巷,飛車飛到高速公路,公式動作場面配合美景,係一套好電影既必備元素。
劇情主要係講Jack係一個退伍軍人,現職幫人完成地下任務,但從不過問對象、物件及目的,只堅持自己原則駕駛快車去執行任務,有一次心血來潮違背自己原則去偷望條肉蔘,發現了舒淇,亦透過佢發現一個專由亞洲運人蛇到法國既秘密人蛇集團,於是就利用舒淇去瓦解集團。

劇情當然係唔會透過動作場面去發展啦,只憑幾句對白就去講晒成套戲既劇情,我地做觀眾亦都唔太理呢D野,我地只會睇打得好唔好睇,有冇靚女靚景靚車睇就夠啦,好彩所有野都冇失望,雖然劇情有好多犯駁之處,例如尾段Jack可以好簡單地挾持住警察好友就可以施施然離開差館;咁多槍射入屋,下下對住舒淇射但一D事都冇等等,Anyway,動作場面拍得好睇就夠了,確實Jack打得唔錯,身手敏捷又拳拳有力,身型又大隻,以動作演員黎睇絕對演出落力,有誠意,值得一讚,抵佢有呢套代表作。

至於舒淇,我不求佢演得好,因為好多香港演員拍西片多數不好看,因為感覺怪怪地,佢講英文係流暢但口音唔正宗,好突兀唔好聽,同埋好讀出黎冇乜感情,呢個問題好難解決,因為始終唔係我地聽慣拍西片既演員口音,係難聽左D,投入度大減,呢個唔係佢既問題黎既,至於做得好唔好,我就覺得一般,似花瓶多D,作為女主角戲份少左D。

呢套戲拍到最近上映既第四集<<極速快遞>>,可見呢個系列係受歡迎,可惜Jack只拍到第三集就冇拍,第四集換左全新人物及故事,如果有時間,我會睇下其他作品拍成點既,不過我有心理備呢類戲既續集一定唔會好睇。

換命快遞 Transporter
導演:元奎、盧域斯羅特希 Louis Leterrier
演員:積遜斯特咸、舒淇、麥迪舒爾斯、法蘭高斯巴連洛
片長:92分鐘
級別:IIB
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言