2015年11月30日 星期一

<<拼命戰羊>>:過於平淡 米奇洛基的寫照矣


膚淺既我真係以為呢套戲將會係連場激戰,打到飛起,米奇洛基會由紅極一時然後跌入低谷,之後放縱自己,再因一D事而重生振作,再重踏擂台,最後一戰然後死左去,呢個係我心諗期望我會睇到既戲,但係一切意料之外既係,呢套戲原來擂台比賽係其次,講米奇洛基演的過氣摔角手所面對既問題為重點,結果故事編排過於平淡,並沒有好轟烈既一戰,只有內心戲重的劇情。

最後呢一場戲講到米奇洛基即使身患惡疾,但仍然做自己值得光榮的事而去完成賽事,最後一跳固然感動,感動在於人生可以好似呢一跳咁,縱使有好多遺憾,不能繼續與喜愛的人一起,不能再做自己喜愛的事,有勇氣去拼盡最後一口氣,卻係值得尊敬的事。
米奇洛基身邊極少朋友,只有少數知己,難得身邊有一知己,加上兩情相悅,要勇氣去愛也要勇氣去面對現實,總不能順順利利去成全自己,係人生其中一個矛盾。
自己同女兒關係唔好,於是用努力去挽救,點知最後徒勞無功,呢種感覺真係痛到入心,個種無助之感就算事業有幾成就都難免一臉茫然。
女主角瑪莉莎湯美演的為了湊大家中兒子而去做脫衣舞娘,不惜失去尊嚴及賣弄身段,及後幸得結識了米奇這個朋友而改變下半生生活,可惜兩人最後未能在一起,她演得不慍不火,個種無奈及內心掙扎帶動到我既情緒。
我對米奇洛基既認識不深,只知佢演過九個半星期,所以對於佢既寫照我並不有共鳴及同感,不過佢確係演得不錯,佢既角色要面對既係紅過以後所面對既現實:老了,不能像年輕時的自己要去博殺,老時要去找個生存賺錢生活的機會,縱使自己名氣仍有,但始終歲月催人,不得不面對現實有一大班後浪及年輕人掩蓋自己,加上要解決和女兒惡劣關係,找個跟自己並渡下輩子的伴侶,種種要面對既問題一下子要解決晒係好難,又突然間發現自己積存惡疾,令到自己想做的事都唔得,個種無奈及無助之感正正係人類要思考的一環,呢個咁有深度既難題難怪得到威尼斯班評審垂青,得到最高榮譽金獅獎,不過對我黎講,得獎戲係永遠唔會係最好睇的。

想睇摔角打鬥片既人一定覺得悶,然而我間中都會睇劇情片,幸好我覺得呢套戲都算適中,唔算太悶,可能米奇演得太好,將一個角色活生生地代入去自己度,使我都投入埋佢既世界裡,人生係咁無奈,即使一下子有幾豐功偉績及得到心頭好,有身邊既摯愛扶持,疾病確係一個頭號殺手,永遠不能防範,往往令人留憾的事宜,都係個句:活在當下,應快樂時且快樂,要珍惜下一秒下一步,珍惜身邊的人,永冇錯架,呢個課題永遠都要記住,要去實踐。

拼命戰羊 The Wrestler
導演:戴倫阿羅諾夫斯基 Darren Aronofsky
演員:米奇洛基、瑪莉莎湯美、伊雲麗素活
片長:109分鐘
級別:III
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言