2015年11月1日 星期日

<<一咬OK>>:靚人靚景但欠缺內容 虎頭蛇尾的港產殭屍片


電影可以話係冇劇情可言,只係知道林子祥演的吸血殭屍伯爵係一次意外中用血救了小柏林,卻被奸角徐少強發現,亦唔覺意吸了關芝琳的血而擁有魔王力量,於是林子祥就要設法打敗魔王。雖然我可以三言兩語講個劇情出黎,但其實電影入面觀眾只會見到有班人走黎走去,打打殺殺,唔知做緊乜,皆因劇本不濟,演員唔知想點都無可厚非。

林子祥於一次宴會中邂逅關之琳而一見鍾情,但係無鋪排下林子祥可以搵到關之琳,而又可以成功追到佢,人物描寫可見非常淺薄,說服力不足。
奸角徐少強最後變成魔王吸血殭屍,但不見得有幾兇,招數之少以及最後不堪一擊,只係擘大口就叫惡,真正雷聲大雨點少。
小柏林戲中搶鏡不少,因為佢好有演戲細胞,捉到可愛既一面去表演而又表現醒目,難怪當年咁多人鍾意。
電影頭半部去到英國取景,有靚景再加上關之琳靚人,本以為會係一套應該幾好睇既戲,吸血殭屍配城堡係常識吧,而取景的地方可見宏偉及歐陸風味盡現,背景做得好,配合到電影主題自然令到觀眾更加代入電影中,不過到香港後劇情開始亂黎,最後更變傳統港產鬼片鬼打鬼對戰,就係飛黎飛去,射黎射去唔知做乜野,最後同歸於盡更係兒戲,但都唔及最後關之琳眼淚變出林子祥BB出黎仲要話翻生咁鬼離譜,哈哈,原來我當年係冇諗得咁多野,純粹睇戲而冇去思考,估唔到廿幾年後睇返原來有咁多犯駁位同埋咁多無理劇情,或者以前電影風格都係趨向近科幻及反常理劇情為主吧。

演員方面,男主角林子祥竟然戲份比較少,主線落在女主角關之琳身上,但我總覺得佢做戲都係一個樣或者得個樣,演技一般但睇得已經係一個賣點,其他演員係劇本唔掂之下都只係平平無奇,不過港產片以吸血殭屍去做題材又的確係好少,所以比較想睇返以前D戲,因為確係有好多題材而現今電影中比較少見,可見以前班電影人的創意其實好高。

P.S.:我真係好鍾意電影主題曲<<似夢迷離>>,由林子祥作曲兼主唱,每一次聽我都覺得好傷感,電影畫面好強的一首歌。

一咬OK (A Bite Of Love)
監製:冼杞然
導演:冼杞然
演員:林子祥、關之琳、徐少強、鄭柏林、許紹雄、曾近榮
片長:92分鐘
級別:I
評分:6/10

沒有留言:

張貼留言