2016年6月25日 星期六

<<愛麗絲夢遊仙境:穿越魔鏡>>:又一套特技主宰一切的電影


未睇過第一集的我認為睇第二集係冇乜問題,因為呢類電影多數都唔會有任何關連既,其實本身都冇咩興趣睇,因為今集並唔係添布頓執導,只任監製,只係覺得作為添布頓及尊尼狄普粉絲,姑且睇住第二集睇下咩料先,其實都唔係咁難睇,俾小朋友睇?又唔算係,俾我地大人睇?又覺得好似太童話咁,縱觀今集,其實算係唔錯的。

尊尼狄普近年魅力大減,以致電影表現下滑,始終都係要靠呢類古靈精怪既角色去活現返尊尼的演出,今次都係好彩有佢做主線,令電影生色不少。
尊尼前妻海倫娜演的奸角既可愛又陰險,大頭造型性格突出,係略嫌結局太童話化,未夠去得太盡而覺得奸角並冇想像中奸。
承接上集,愛麗絲重回倫敦,卻無意間發現有一塊可以穿越時空既鏡子,意圖穿越佢再次返回仙境,更得知瘋帽行為失常,為左令到瘋帽變回正常及搵箇中原因,便去半人半機械人的時間借個魔法球回到過去,但再次得到紅皇后既阻撓,令到愛麗絲同時兼顧兩方面的事宜,身陷險境。

皆因我冇睇第一集,我當佢重新去睇一個系列的電影,電影充滿了童話色彩,好童話故事書的故事背景及佈置,人物性格極之浮誇,又有多場好驚險既情節,如果喜歡鍾意童話故事既朋友一定收貨,故事夠簡單直接,又有特技去表現不可能的畫面,電影內容非常豐富。奈何我本人睇慣晒特技電影,再不覺得特技係一件好勁好睇既事,我而家反而著重劇本多過畫面,今次仍然係特技主宰一切,沒有特技,根本冇可能拍得到,冇可能做到一D以為童話故事先會發生既事,相信沒有特技,電影一定好悶,因為畫面一定沒甚睇頭。劇情平鋪直敍,沒有高潮位,只有特技帶動的驚險鏡頭,彌補了劇本上的沉悶,因為好多事我地都預計得到。

女主角愛麗絲並不美麗又不可愛,總覺得選角係今次敗筆,演技又欠奉,以致電影拖低不少分數。
全片依靠特技去塑造多場不可能的畫面,質素不俗,不過看多始終會膩,觀眾分得到特技同現實既配合的真與假,今次有幾個場口並未做得融合程度,使畫面顯得有點假。
電影特技有欣賞地方,令電影更豐富店,演員方面都下了不少功夫。主角愛麗絲反而係演得稍遜的一位,外貌已經唔算漂亮,唔算可愛,加上演技欠奉,只失去愛麗絲於童話故事中的重要位置,只淪為一個普通女子在電影中出現。尊尼狄普第N次化身古靈精怪角色,駕輕就熟,只有尊尼才能駕馭到呢類角色,才演活箇中的人物性格,令到佢近不濟的表現重新起步;奸角的紅皇后海倫娜本身角色好突出,大頭外型已好搶,而演出亦都水準之內,只係略嫌結局太童話化,未奸到盡,使我覺得其實佢都唔算奸姐,其他如安妮夏菲維及波叔戲份不多,演出合格。

既然係童話故事格局,我不應俾太大期望去睇件事,睇完我覺得拍得唔差,而且應具備既元素都有齊,正因為太順理成章,只能穩陣地過,但冇一個位覺得呢套戲好睇,係因為冇一樣野去突破件事,不論係拍攝手法或劇情轉折都未算係好出色,唔錯只係基本,去突破個框框先係首要,如果唔係之後再拍類似既題材既電影只會換成新瓶舊酒吧。

愛麗絲夢遊仙境:穿越魔鏡 (Alice Through The Looking Glass)
導演:占士保賓
演員:蜜雅瓦斯科斯瓦、尊尼狄普、海倫娜寶咸卡特、安妮夏菲維、沙格畢朗高漢
級別:I
片長:113分鐘
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言