2015年6月17日 星期三

<<唐山大地震>>:被騙了 似係睇緊溫情師奶劇


冇諗過呢套戲講地震只係頭個十幾分鐘,其餘時間竟然係講震後主角日後的生活及遭遇,同埋最老套既終於可以搵返自己既親生媽咪,實在大陸劇到冇人有。呢套戲十分難睇,十分悶,十分大陸劇。首先開頭講無拿拿地震,但地震得小兒科,好似只係某個村裡面震,唔似成個唐山係度震,特技之流真係冇眼睇,震得又唔夠震撼,更加插幾段硬煽情既情節落去,對唔住,我真係投入唔到,因為畫面太流太黑了。

全片陰陰沉沉既色調,以為可以令觀眾覺得地震後D人好慘,係就係,不過呢D情節極少,令我唔覺得D人最後有幾可憐。P.S.:眾演員演出其實幾浮誇,成日擘大個口慘叫咁就叫做慘....
一開始就黎地震,只有幾分鐘,但特技真係流到爆,更加覺得好似係係一個村入面地震,唔覺係成個唐山大地震,係最大敗筆。
跟住落黎就係極度大陸劇情節,歌頌救援人員,全靠中國軍隊令到中國人民國泰民安,係頂唔住,女主角張靜初被安排入軍隊認養父母,之後幾經波折先搵到親生母親,完全唔感動,冇一個伏線被佢去搵,感覺上係離晒題,馮小剛導演安排了人物感情及描寫地震後人民的生活及淒慘遭遇,可惜呢D唔係我地想睇既野,電影名叫唐山大地震,我地係想睇地震有幾震撼,而唔係一大堆煽情搵親生阿媽既倫理溫情劇,對我黎講呢套戲好失敗,浪費一個題材去發揮,浪費演員的演出吧。

唐山大地震 Aftershock
監製:陳國富
導演:馮小剛
演員:徐帆、張靜初、李晨、陳道明
片長:134分鐘
級別:IIA
評分:5/10

沒有留言:

張貼留言