2016年1月16日 星期六

<<葉問.終極一戰>>:文戲為主 整體更貼近現實


我會覺得好好奇到底拍慣社會性題材既邱禮濤導演點拍呢部珠玉在前既葉問電影,點拍到佢跟甄子丹的葉問有咩唔同,我會諗黃秋生點打都冇可能好似甄子丹咁打到咁勁,由頭打到尾,睇完呢套戲後我會覺得邱禮濤導演拍得好好,可以用另一種手法去拍葉問,亦都不失其個人風格,繼續牽涉社會話題,雖則文戲為主,打戲極少,然而以劇情片來看,整體卻更加貼近現實,不會太天馬行空,太過設計的場景,今回的葉問呈現了最自然最人性的一面。

黃秋生演的係葉問老年的時期,演得很好,好實在,係內歛而淡淡然既演繹。
亦都提到葉問晚年既一段情,雖則只屬輕描淡寫,但都拍得有味道,真係估佢唔到。
動作戲真係唔多,亦都冇諗過最刺激一場係由黃秋生對戰曾志偉,平時睇唔慣佢地既打戲,睇左之後總覺得格格不入,但都拍得好有力度。
舊香港充斥全片,不論係道具及服裝造型上都落足心機,雖話合拍片,但香港味道都算濃,難得的誠意之作。
珠玉在前,好多人難免會認為甄子丹等如葉問,黃秋生要超越佢係好難,好在呢套戲係劇情片,主要係要講葉問老年時所面對既種種社會上及人生問題,仍要面對社會動盪,及武術界既人黎挑戰,又要面對徒弟們既問題,其實做師父係好辛苦,自己既家庭問題又要解決,所以葉問咪又係人一個,而唔係甄子丹般似一個超人。

邱禮濤導演拍慣社會大場面,如今呢套戲屬合拍片,有更加多既資源去拍,自然拍出黎既野更可以具質素,更具規模去拍,亦雖然文戲為主,反而拍得更貼近現實,更能令觀眾更有共鳴感,令呢個題材其實可以拍到另一個片種,導演應記一功,當然黃秋生既演出係神來之筆,俾我揀我會揀黃秋生版本,夠實在嘛。



葉問.終極一戰 Ip Man : The Final Fight
監製:冼國林
導演:邱禮濤
演員:黃秋生、袁詠儀、陳小春、鍾欣桐、曾志偉
片長:100分鐘
級別:IIB
評分:7.5/10

沒有留言:

張貼留言