2016年1月24日 星期日

<<獨家試愛>>:年輕情侶實有共鳴 結局神來之筆


因為<<紀念日>>既上映,我又未睇過葉念琛導演成名作三部曲,於是睇下究竟有幾好睇有幾把炮可以隔咁耐都仲拍到延續篇,話佢係MK版活地阿倫導演,其實只係抬高左佢,話佢係MK導演都仲貼切D,係,呢套戲其實都算幾好睇,係一套我覺得係人都拍到既愛情片,唯一一讚係結局的確係神來之筆,估佢唔到,呢一下係抵俾佢成名,而事實呢套戲講真只算中規中矩,令人有共鳴的約港產愛情片。

試問一個男人面對失戀問題仲要有個索女而又暗戀你既女神做主動,個男人點會唔心動,但呢個Case太極端太做戲,現實生活中好難遇到呢個情況,不過呢個情況放入戲入面又唔算太突兀,係有戲劇性的一環。
相愛代表了兩個人由始至終經歷過的一段時間及感情,由陌生人到了解到對方所有真實的一面,就如親人般,如果唔放晒感情落去就唔會咁難捨難離啦,要鍾意第二個其實好易,但要放棄你心中個個真係好難,邊有咁易放到手呀!
人生身邊總有幾個知己或損友,是好是壞因人而異,但肯定的是呢班人永遠都係支持你個班,人生得呢班知己,又點會覺得寂寞呢?問題解決好多時都係靠佢地呢!
所謂的有共鳴,其實係時下年輕情侶都會遇到的問題及狀況,葉念琛只係將呢D生活上既細節好自然咁套入去電影入面,從而得到我地年輕人既認同及反思,呢部根本針對年輕人市場既電影目標已經達到,所以根本唔會搵到一D好有深度既情節係入面,簡單夠直接就係呢套戲贏既地方。演員做得自然及真情流露當然係加分位,方力申及鄧麗欣本身係當年已經公認為一對情侶,所以演出上的默契及配合都好對位,甚至外型上都好合襯,於是就搵一個外型唔多襯而索爆既吳佩慈做第三者去襯托佢地,更突顯第三者既威力,的確令我都睇到眼甘甘呢,吳佩慈當然係又索又靚啦,呢個選角直接中了時下男孩子所夢寐以求既女神形象,葉導演係選角上及劇情上下了不少苦功,成名作果然係堅!

結局既神來之筆之中的你瞞我瞞確係講中或估中我地年輕一代既心聲及渴望,人總係貪心及安於現狀,每個人都會心思思,都想搵個最好,但更肯定既係,每個人其實係更加享受曖昧既過程,每人心中都會有一個敢於犯險的魔鬼呢!



獨家試愛 Marriage With A Fool
監製:黃柏高
導演:葉念琛
演員:方力申、鄧麗欣、吳佩慈、伍允龍、唐寧、王祖藍、傅穎
片長:98分鐘
級別:IIA
評分:7.5/10

沒有留言:

張貼留言