2016年1月29日 星期五

<<PARTY冇限耆>>:羅拔迪尼路主宰全片 豁出去突破戲路 值得尊敬之作


三級片?小弟係咁膚淺,知道呢套戲係三級片而且片種係少少鹹既喜劇,所以對呢套戲有興趣,仲要叫埋我女人一齊去睇添,因為佢係好喜歡睇呢類電影,加上我都想睇下羅拔迪尼路點樣同班後生一齊玩一齊癲。睇完後真的不得不佩服羅拔迪尼路,真係做到活到老,演到老,學到老的情況,真的豁出去,突破佢以往既戲路,做到一個可愛又曳曳既爺爺,演出極之生鬼,值得尊敬。

孫兒碩克大隻靚仔就梗係型,至於70歲既羅拔迪尼路依然Keep得好,隱約見到腹肌真係要寫個服字俾佢,搶鏡度當然係俾爺爺搶晒啦。
羅拔迪尼路回春咁同班後生一齊癲,不停講粗口又講不文笑話,打成一遍,縱使劇本正常到不行,笑料不算太多,但只睇羅拔迪尼路點挑皮都已經值啦。
故事係講爺爺岩岩喪妻冇耐進行大解放,更要求快要新婚既孫兒一齊去佛羅里達渡假,點知咁岩撞到阿孫舊同學,然而佢其中一個朋友更對爺爺有意思,於是大家更玩埋一齊,係玩、蒲、飲既過程中,阿孫碩克意會到心中所愛其實另有其人,得到了人生一大體會及對愛有新的睇法,最後兩爺孫係呢次旅程中得到自己想要既野,展開人生既另一頁。

劇情一反傳統係個長輩去教壞細路,過程中係的確幾盡既,冇諗到羅拔迪尼路會偷偷地打J;冇諗過兩爺孫好Close咁肉帛相見,更何況用自己弟弟發去個孫塊面度;冇諗到羅拔恨搞野恨到出面,不停講粗口,原來一切既事都係為左個孫著想,想個孫諗清諗楚而家個伴侶係咪理想結婚對象,意義深長,雖然好似搞咁多大龍鳳只係講出呢個大道理有點兒夾硬黎,不過阿爺咁用心良苦既另類教學確係值得我地去心思,因為而家已經好少長輩咁有心去花時間傳授教學或者思想去教化下一代,尤其現今社會怨氣咁多,根本冇時間去諗咁多正面既野,呢套戲雖然擺明賣性喜劇,但當中既中心思想我地都應該值得去探討。

Aubrey Plaza演的豪放女都好搶鏡,淫娃表現令我好讚歎,佢個種不惜一切為求上床既演繹更令我有所嚮往。
碩克少見的突破演出,只用小蜜蜂遮住重要部位仲要整郁佢,係其中一個笑位,之後更有疑似露蛋蛋場面,又另一個豁出去之場口。
演員方面,無得輸既係搵岩羅拔迪尼路去做個挑皮爺爺,演技一流,主宰整套電影,演出既生鬼又新潮,好似冇同班後生脫節咁,仲可以融為一體,係當今眾多老牌演員當中已經得返少係好似佢咁勁咁好,尤其係香港近乎冇添,於是搶晒戲都無可厚非;其他演員都係年輕一派,碩克依舊型仔大隻,演得平穩,女主角漂亮,跟新娘子既極權女強人角色有強型對比,各有各好,然而女配角Aubrey Plaza演的豪放女亦都搶鏡,佢恨搞野既表現真係睇到我有所嚮往呢。

整體而言,呢套戲雖然係三級片,但實質三級的地方可能只係露 J一幕吧,其他劇情我覺得算係小兒科,更未至於像美國處男般露骨吧,所以其實笑料並不算多,反而去到後段提供了說教情節,做人要諗清楚,尤其對身邊伴侶,要做自己想做,要愛自己所愛,咁先係真正的人生。


PARTY冇限耆 (Dirty Grandpa)
導演:丹麥斯 Dan Mazer
演員:羅拔迪尼路、碩克艾佛朗、茱莉安荷夫、素兒德芝、奧柏莉普拉薩
片長:102分鐘
級別:III
評分:7.5/10

沒有留言:

張貼留言