2016年1月31日 星期日

<<謎情追兇>>:人性刻劃為主 五分鐘一鏡追逐戰成焦點


呢一部阿根廷電影於2010年勇奪奧斯卡最佳外語片,心諗睇片名有幾勁呀,點解呢套咁既懸疑片都可以拎到奧斯卡既?甚至最近荷李活有個改編版本上映,係妮歌潔曼加茱莉亞羅拔絲做,嘩!乜咁勁架咩呢套戲,於是我就用兩個鐘時間去睇我第一套睇既阿根廷電影,睇下有幾勁有幾巴閉啦。

故事係講退休檢察官寫緊一本懸疑小說,而一直對於一單兇手得唔到法律制裁既姦殺案念念不忘,於是就重新展開調查,即使憑眼神搵到兇手,但因為法律漏洞而令到兇手逍遙法外,廿五年後搵返死者男友才得知兇手被禁錮,係死者男友私下尋找公義,後來檢察官得得到體會,要搵返失去廿五年的真愛。

睇完覺得唔係我杯茶,雖然我都鍾意睇懸疑片,但奈何呢套戲係用懸疑做包裝既愛情片,到最後原來係講兩段可歌可泣既感情(包括男女主角及死者的感情線),節奏唔算明快,查案敍事手法並不高明,都係靠班人一味用直覺及推斷去搵證據出黎搵兇手,當然電影都有讚嘆既地方,就係中段個五分鐘一Take過既追逐戰,一氣呵成,難度好高,係一個經典既片段;另外接著就有一段激烈出位既辯論,女主角的胸部被兇手眼睛強姦,於是列舉一D反證去證明兇手既可能性,結果去到最後女主角提出兇手可能係有一個好巨大既下體才能令到死者下體受重傷,然後兇手諗都唔諗就抽出自己既下體出黎俾女主角驗證,畫面又真係幾震撼既,可能就係呢幕戲成為三級片,因為其他情節正常不過吧。

兇手逍遙法外,仲要係自己面前出現兼恐嚇,就似我地現今香港咁眼白白任由人宰剖但乜都做唔到,氣難下,心不服,係唔甘心但都冇辦法,這就是殘酷的現實。
用懸疑片種去包裝愛情故事,橋段不算新鮮亦拍得不算高明,但總算拍到細膩深情的一面,節奏不算快,係要用心機去細味的一齣戲。
中段的一鏡過長達五分鐘追逐戰技驚四座,由高空拍到人群再從人群中穿插再展開追逐戰再由大廈高處跳下跑去球場上,用主觀鏡去拍難度極高,技術高超,呢一幕值得一睇再睇。
電影講既係公義,兇手得不到法律制裁係因為有法律既漏洞,為左公義我地平民不惜自己尋找公義,自己做獨裁者,去為死者討回公道,令犯人受到懲罰,最後見到死者男友禁錮兇手,其實講到尾係為左公義還是為左啖氣?電影另一主旨係講眼神,眼神可以講故事,可以講心情,可以講善與惡,男主角就係用眼神去斷定兇手,從而係死者男友眼神亦得知最終結果,其實死者男友都在犯罪,只係私了而已,為左生活男主角不得不隻眼開隻眼閉,令自已好過D,所以事實上善與惡其實只差一線,幸好善與惡係可以分得好清楚,係現今社會上,公義二字係仍然存在,但只存在各人的心裡,一班無善心只顧自己利益既狗官當然唔知咩叫公義,就呢班狗婊子在場,公義難以長存,呢個就係現實既殘酷。我地普通市民唯有盡力去抗爭,再為公義二字長戰到底。


謎情追兇 The Secret In Their Eyes
導演:Juan Jose Campanella
演員:Ricardo Darin、Soledad Villamil、Carla Quevedo、Pablo Rago、Javier Godino
片長:129分鐘
級別:III
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言