2016年2月29日 星期一

<<最爆伴娘團>>:千變萬變友共情不變


有D戲睇第一次唔覺得好睇,但睇第二次又會有唔同既體會,就因為最近有一套<<單身又如何>>,我覺得呢套戲同佢好相似,都係講有班姊妹可以為自己赴湯蹈火,訓身無條件咁為自己最好的朋友做事及玩樂,為朋友的另一半而煩惱及搞盡腦汁,呢套<<最爆伴娘團>>睇第二次後便有深深的領悟,就係女人之間既友情真係比我想像中強,更深入,更癲更喪,相反男士之間的友情相對比較拘謹,更唔會好似班女咁有個句講個句,好多都經過計算,因此我都幾欣賞女人既友情,因為呢種友情既可貴係男士冇的。

呢套戲多以群戲為主,眾女角柴娃娃去婚前做準備及玩樂,其毫不錫身瘋狂的表現令我眼睛不合,真係驚嘆女人原來之間係可以去到好盡,佢地之間既友情之深係我地男士冇可能預測得到,分分鐘仲深過對自己既另一半,呢一套戲相信可以得到女觀眾既共鳴。
女士之間難免有比較及針鋒相對,但過程中係有趣,過後更見感情更加深厚,而且每人都有厚道,做朋友有幾難呢?
故事係講女主角Annie事業及愛情不如意,只有性的伴侶在身邊,有一天得知好姊妹要結婚,開心不已,於是答應佢做伴娘,及後認識到其他伴娘,然而一拍即合,做左好姊妹,但其中一個係較高傲,較有錢,所以Annie已經睇佢唔順眼。而係準備婚禮過程中爆出唔少笑料,及後Annie更發脾氣,嫌好姊妹有違自己既理念,加上發現了另一半既存在但又唔好好珍惜,眼見自己處事不斷地糟糕又冇朋友係身邊之際,得到其中一個好姊妹開解,幸好最終順利舉行婚禮及得回好男人。

擺到明主打女人市場既戲一向都有市場,而且呢套主打80%友情、20%愛情,女人自然Buy,作為男觀眾既我都好想睇下女人既世界有幾強大,有幾令我估唔到,當然戲中劇情手法誇張,但情節背後既情感我覺得係真,千變萬變友共情不變,女人對於感情上確係比起男人會放更加多感情落去,不論係朋友或者係伴侶上,係我地男士好難預料到的,就如片中所見一個女人可以為了自己的好朋友赴湯蹈火、安排周詳、更加插自己好朋友所嚮往及最愛的元素落去,呢種心真係用錢都買唔到既,亦都好發自內心既舉動都令我有好深既體會,我都發現男士之間好少有呢D野,男人係講義氣,行動比起一切更快更能解問題,講心?不如講金。所以好少見男人之間會講友情。

試婚紗呢幕係最好笑既位,雖離不開屎尿屁,但論瘋癲程度都足以令我大笑,可以痾落去洗手盤上;可以嘔落去朋友個頭上;更加可以著住婚紗係大馬路上盡情地痾屎,將每個程度既最盡地方玩盡佢,簡單直接地笑就夠啦。
片中以女性角度去出發,女演員眾多之下難得有男演員點綴,就係和女主角談情,細緻度唔高,但戲劇性都好高,一開始由女做主導到之後變男做主導,到最後連女主角都放下身段做小丑求復合,以致最後大團圓結局,一來一往既對戰既無聊又好貼近現實,已令電影冇咁寡。
好姊妹係點樣形成?相信都係靠吹水而做成,正所謂三個女人一個墟,女人愛吹水,吹吹下就會有共同話題,有共同話題就有共同嗜好,唔使幾分鐘就可以一拍即合,女人強勁之處就係呢度,冇男人計算咁多,由此可見女人建立的情簡單直接得多,亦都會更加深厚好多,係好處來的。片中對白精警,就如現實中的女人們吹水時多毫不留情,鹹鹹濕濕咁,嘻嘻哈哈咁,片中一眾女角都能將現實中的女人一一呈現出來,做朋友,其實真係唔難。

至於做情侶,話難唔難,話易又唔易,想討好一個人其實好難,就算花盡腦汁或是做小丑示人都在所不惜,無論男或女都大致相同,不過愛情比友情複雜,心計都計得多,當然如果相愛又點會計較咁多,離開,是為了回來,一下子又會一齊返啦。

演員方面,主線在女主角姬絲汀・慧演的Annie身上,佢都幾有喜劇細胞,多場戲都豁出去演,包括床戲、飲醉酒大鬧機艙、發脾氣搞亂Party及用盡方法甚至半裸取悅男方等等,癲而狂的表現的確惹笑,其對姊妹的情及對顧客的不滿通通都表現得好自然,演得很好。女配角方面,瑪莉莎憑呢套戲提名奧斯卡最佳女配角,但我又唔覺得佢特別突出,只係做得比較放既一位,可能角色上的設定加上佢忘我既演繹,獲得好評都正常。其他女配角都好夾,默契十足。

整體而言,呢D小品一直都有市場,而捧場客亦不少,我都好主張應該拍多D呢類戲,輕輕鬆鬆笑下都幾好,尤其現今社會講情既地方幾乎冇,朋友之間的情更隨時成為工具,一切變得陌生既野就要透過電影去灌輸多一點正面訊息俾我地,就如呢一套小品,友情的可貴。你有沒有可貴的友情呢?



最爆伴娘團 Bridesmaids
導演:Paul Feig
演員:姬絲汀・慧、露絲拜恩、瑪娜露多芙、瑪莉莎麥卡錫、Chris O'Dowd
片長:125分鐘
級別:IIB
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言