2016年2月11日 星期四

<<賭城風雲III>>:情節翻炒N次 零創作零故事零誠意 冇眼睇


小弟都有睇前兩集,難睇指數當然爆燈,上集都尚算過得去,黎到今集,當然唔會抱好大期望,係預左爛到爆既年度大爛片,只係同屋企人去睇下戲,入場輕鬆下就算,當大家一心以為大卡士,有發哥、華仔、學友、化骨龍同嘉玲姐,點爛都未至於爛到地底泥,點知睇完之後真係覺得唔怪得美國權威電影網站IMDB會俾全球史上電影最低分1.1分佢,真係爛到唔可以再爛喇,對各位好演員致歉先,你地真係有冇搞錯,令到我地觀眾大跌眼鏡,點會為錢去拍呢套咁既爛片架,整臭自己個朵之餘,更令自己作品史中留下一個污點囉。

卡士之強勁真係好耐冇見,盡出賭神、賭俠、化骨龍、龍五夥拍張學友及劉嘉玲,但咁又如何,一套電影要一劇之本,電影劇本唔掂用咩人去演都冇用,大大浪費好演員既演出及金錢囉。
眼見發哥及華仔不停係銀幕面前大做馬騮戲真係搖頭嘆息,究竟佢地係咪真係為錢而拍,為錢而埋沒自己既良心甘心做場馬騮戲去取悅大陸觀眾歡心就算?我真係唔想佢地變成咁,呢類硬滑稽我真係笑唔出。
全片關於賭既情節只有數十分鐘,就中段既打雀英雄傳、搖骰仔同埋跟PSY鬥地主,沒半點緊張刺激之餘更係沒半點想笑既感覺,只係將以往情節翻炒,沒有誠意更加對唔住一班一心諗住睇賭片既觀眾。
故事係零,只知道張學友演的易天行迷戀劉嘉玲,可惜於上集劉嘉玲被周潤發收服,更自己跳下飛機自盡,而張學友就要報仇,中間有咩劇情我就講唔出,因為只見到一班演員做馬騮戲及翻炒以往經典電影情節罷了。

想睇賭片既觀眾一定失望,因為全片關於賭既情節只有數十分鐘,更沒半點緊張刺激情節,只有翻炒N次的打雀英雄傳、翻炒賭神第一集既玩骰仔及翻炒炒到無可再炒既催眠術鬧大細,真係無奈到唔知講乜好;仲有坐坐下監又無端端大唱<<友誼萬歲>>,仲有獄警肥媽伴唱,一班囚犯都照樣又跳又唱,呢個場面真係O晒咀,又想懷舊但又唔知幾咁難睇,毫無邏輯性,點會有獄警同班囚犯一齊大唱大跳,仲唔走犯咩!尾段仲黎個十幾個劉德華一齊跳<<獨自去偷歡>>,大佬呀!零劇情轉接仲要劉德華咁樣,無言!加一大堆山寨疑似變形金剛既特技機械人,假到爆又樣衰,呢套野真係大彈特彈囉!

基於劇情超爛,演員演出都好爛,發哥演出落力,盡力搞笑,但其爛演繹及硬滑稽,真係搖住頭咁諗,發哥,唔好再拍喇!再咁樣只會令自己留下污點。劉德華夥拍張家輝,不停做D小學雞動作去搞笑,低能弱智到極點,張家輝係搞笑主要來源,可惜演出無厘心機,夾硬做出低能動作及笑話,可惜又係笑唔出,還有羅家英翻炒N次的攞你命3000,正常的或者只有張學友,角色問題只有正經的奸角演出,戲份不多表現不過不失。

我咁諗都係個句,呢套戲係拍俾大陸人睇,王晶先生話過香港票房只係中國電影票房的二十五分之一,所以佢先拍到咁既質素,佢唔會理我地既感受,更加唔駛理我地香港觀眾其實睇佢既戲長大,佢所用既情節我地通通都睇過晒,亦都見證王晶電影點樣衰落,只係於大陸市場之大令佢中共,口氣如此大係因為大陸觀眾睇戲唔會用到腦,只求無聊硬滑稽去嘻嘻哈哈,坐定定去收錢就足夠。

呢排聽得最多係香港人要有骨氣,罷睇王晶戲,唔可以再俾佢咁大口氣去侮辱香港觀眾,我就覺得我地係好難去改變命運,始終大陸市場真係好大,要佢改變難過登天,我會諗口碑勝於票房,當連美國權威電影網站都俾負評,一傳十十傳八,終衰一日大陸觀眾都會覺得睇王晶電影都會厭,都會覺得冇新意唔好笑,人始終係理性動物,你有咁耐風流就有咁耐折墮的!



賭城風雲III (From Vegas To Macau III)
監製:劉偉強、王晶、王雅林
導演:劉偉強、王晶
演員:周潤發、劉德華、張家輝、李宇春、張學友、劉嘉玲、向佐、向華強
片長:113分鐘
級別:IIB
評分:2/10

沒有留言:

張貼留言