2016年2月7日 星期日

<<西遊記之大鬧天宮>>:特技與劇本均失控 太奇幻囉


今年賀歲片檔有鄭保瑞既<<西遊記之孫悟空三打白骨精>>上映,聽聞口碑不俗,由於上年我冇睇上集,縱使上集劣評如潮,我就膽粗粗挑戰一下有幾劣,睇完後感覺有如孫悟空置身既空間咁,虛無飄渺得唔知做緊乜,不過實質原因無他既,因為呢套戲都唔係為左我地香港人而拍,不嬲都係拍俾大陸人睇之嘛,所以咪只重所謂特技,其他可以不理。

甄子丹好落力模仿馬騮精既神情動態,不過對我黎講佢係似馬騮既,但冇左孫悟空應有既霸氣,亦冇孫悟空自有既頑皮感覺,整體遠遠不及張衛健及周星馳版本的孫悟空。
全片背景九成都係特技砌出黎,假度無倫,於是演員要係藍幕下做戲,自然係演技大挑戰,要演員做得好係好難,相信連演員都未必知道自己做成點,連自己都唔知自己係邊度,導演呢次真係難到自己,以致出黎效果大多失控,兩者完全唔夾,係導演失職。
全片化妝差勁,妖精唔夠妖,奸角唔夠奸,仙人冇仙氣,總之全片唔似西遊記所指的妖精,只係一班人模仿妖精既Cosplayer囉。
故事真係可以不理,只係講甄子丹演的孫悟空做齊天大聖的開始,到最後十幾分鐘先大鬧天宮,之後又睇到郭富城演的牛魔王奸角眼見孫悟空法力高強,於是與他結盟一齊對抗周潤發演的玉皇大帝的天宮,然後又睇到孫悟空與九尾狐談情,最後見到一隻極大牛魔王與孫悟空變身King Kong對戰,由於全片假到爆,特技太流難以投入,睇完都唔知做緊乜。其實故事係大部份都忠於原著,係想拍部最正宗既西遊記出黎,只係方向錯左,點拍都唔會好睇,今次重特技輕劇本細節就已經錯啦。

我知道鄭保瑞呢次想有個新嘗試,以往佢既作品都甚少有好多特技動作片,難得今次有咁多錢去拍,據知今次大多錢都放係特技之上,點知出黎效果真係連學生作品都不如,名譽真係一鋪清袋。演員方面,卡士係勁,有甄子丹演孫悟空,周潤發客串玉皇大帝,郭富城演奸角牛魔王,理應會係套好睇既戲,但事實證明演員卡士都不及劇本重要,呢套爛片無論特技及劇本均失控,或者要嚮應佢既主旨:奇幻吧。

奇幻在化妝之九流,妖精理應係好妖,而唔係痴對角係頭度,痴鬍鬚就係老妖,服裝都不見得有幾配合角色,全部演員都唔夠精,仲好人樣添,皆因今次有咁多錢去拍,做好製作上既野係理所當然,而家連化妝都做得唔夠神似唔夠花心思落去,點叫觀眾去投入睇一部中國奇幻著作以妖精為主既西遊記呢,我地而家只係睇緊一班人去模仿妖精既Cosplayer罷了。唉......歸根究底,呢套西遊記係拍俾大陸觀眾睇架嘛。



西遊記之大鬧天宮 The Monkey King
監製:阿甘
導演:鄭保瑞
演員:甄子丹、周潤發、郭富城、何潤東、陳喬恩、海一天、張梓琳、夏梓桐、陳慧琳、梁詠琪
片長:120分鐘
級別:IIA
評分:4/10

沒有留言:

張貼留言