2015年5月10日 星期日

<<狂野時速>>:鬥車行先 劇情次要


這系列電影我是從第6集開始看,然後再看第5集,再看第7集,雖然跳住睇,但我相信對劇情影響不大。我記得當年第一集上映時迴響不大,只知道係一套電影講跑車,鬥車,不斷有好多男人撩車鬥,然後有大量動作場面,點知原來呢套係用一個警匪片去包裝,即係主角保羅獲加係一個卧底渾入雲狄素班飛車黨去查案,點知最後友誼第一,放生雲狄素,查案失敗。故事極簡單,因為根本一開始大家都冇諗過睇呢套戲係睇劇情,我地睇既係飛車,到底點解要飛車?我地唔駛理咁多啦。

結局部份係雲狄素同保羅獲加鬥車,鬥到最後一刻係火車面前生死一秒,真係睇到手心冒汗,拍得好緊湊。
警匪片加飛車當然有呢D場面,緊張刺激,電影有多場戲係可以封晒成條路俾你去飛車飛來飛去,係拍得好睇的其中一環。
由呢一套開始,我地就開始見住雲狄素同保羅獲加的友誼,兩者不可以分開,亦都係觀眾對呢套戲的情意結。
話明鬥車行先,劇情次要,當然對主角的演技唔駛咁高要求,雲狄素當然唔識做戲,保羅獲加亦都做得唔錯,水準之內,其他角色反而只係大配角,過眼雲煙,奸角又極少戲,所以好難有發揮機會,無論如何,第一集算是好看,如果唔係,又點會有之後既續集呢?

狂野時速 The Fast And Furious
導演:洛高漢 Rob Cohen
演員:雲狄素、保羅獲加、佐丹娜布絲達、米雪露芝姬絲
片長:106分鐘
級別:IIA
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言