2015年5月26日 星期二

<<龍珠Z劇場版:神與神>>:打鬥場面極少 故事有點離譜


我係龍珠忠實粉絲,對於再次推出劇場版,當然我係開心,我一定會睇,但心諗:動畫劇場版近黎真係唔好睇既居多。眼見海報上的敵人極之醜樣又冇霸氣,睇黎今次未必會好睇,睇完後果然我既諗法冇錯。

首先係敵人係破壞王,今次想破壞地球,悟空要保護地球,於是同破壞王比試甚至交手,但破壞王被設定強過菲利、斯路及布歐,最後悟空都贏唔到他,有如此強的破壞王又駛乜講咁多口水,不如一黎就破壞啦,駛乜俾面,點知佢並非設定為奸角,只係冇事做搵事黎做既破壞王,去搵神去交流一下,最後更同悟空佢地交流一番,其實係有點離譜。今次主打悟空.其他角色有如過鏡,有D更加好似小學雞咁,弱過藥水,所以我覺得今次唔太好睇。

今集悟空經過其餘5個撒亞人:悟飯,悟飯個仔,比達,悟天,杜拉格斯,集氣後變成紅髮極強悟空,不過最後不見得強,敗陣而回。
破瓌王被設定為最強手,強過菲利、斯路及布歐,可以一隻手指玩盡悟空,強到冇朋友,邊好睇架。
龍珠Z劇場版:神與神 Battle of Gods
監督:鳥山明
片長:88分鐘
級別:IIA
評分:5/10

沒有留言:

張貼留言