2015年5月25日 星期一

<<心動>>:就算未能長廂廝守都冀望再續前緣


老實講,我好少睇愛情片,因為通常俾我既感覺係好悶,或者係因為我欠缺呢種戀愛既階段,冇特別的共鳴,不過睇報導指出呢套戲曾經被時代雜誌選為當年十大最佳電影之一,於是我花少少時間,去睇下呢部電影有幾好睇,結果睇完後,我覺得係有種少女情懷係度,我會覺得唔錯,但都唔係我個杯茶。

故事由張艾嘉飾演的作家出發,想搵個故事去寫,點知將自己既往事變成故事,即是張艾嘉就是梁詠琪。由梁詠琪及莫文蔚呢對學生妹少女懷春開始,遇見金城武呢個筍盤,一見鍾情,最後金城武揀左梁詠琪,及後被梁詠琪媽媽反對一齊,棒打鴛鴦,分手收場。之後金城武搵莫文蔚做代替品一齊左,之後幾次撞返梁詠琪,好自然秘密發展關係,可惜結局還是冇係埋一齊。
金城武及梁詠琪其實頗合襯,戲中佢地之間的難捨難離的感情,都會睇到扣人心弦,估佢唔到係都有幾場床上戲呢。
莫文蔚其實係雙性戀,暗戀梁詠琪但最後同金城武一齊,友情和愛情有時係會令人分唔清。
愛一個人其實都係想佢幸福快樂,即使最終唔能夠係埋一齊,就算未能長廂廝守都冀望再續前緣,好似金城武和梁詠琪咁,實在太愛對方,即使分開一排,分隔兩地,撞返之後就因為曾經深愛過,都會再次發生關係,再發展感情,不過有時太多外來因素,最後不能一齊都冇法,其實人係會愛很多人,係正常的,只不過個種愛係想佢幸福開心,而唔係一般的愛情,點為之愛一個人?就係你對佢心動的時候吧,就係咁簡單。現在香港人很少愛了,愛人已經很難了,現在只會存在辱駡、妒忌、憎恨、出賣等等不好元素,人與人之間缺少了愛其實情況不好,愛其實可以令人開心,有美好回憶,有很多愉快的經歷,使人的生活更加多姿多采,我很想現在的人再次去愛人,不論係愛情、親情或友情,愛係好重要的,咁先會生活更加美好,少了爭拗多點愛吧。

其實金城武戲路很廣,但我睇親都係見佢做浪子、花弗男,當時有少少定型,但其實佢可塑性可以好高,不過我地仲未睇到佢真正的演技。
演員方面,金城武貫徹做浪子,做一個受萬人愛戴的男人,不過佢做了呢類角色很多次,所以驚喜不大;梁詠琪當年憑呢套戲提名金像獎及金馬獎最佳女主角,無可厚非角色係度身訂做,少女情懷演出自然,當年佢又初出道,少女味道出晒黎,佢本身都演得不俗,由少女都事業型女性演出有層次,好自然,證明選角真係好重要。

雖然外界評價很好,但對我黎講始終唔係我杯茶,呢套戲俾我感覺係好淡,好自然,係女仔會鍾意睇既題材,小品型電影,加上多日本取景,自然好評好多,我會多D睇愛情小品電影,因為我想吸收多一點感覺,多一點情懷,可能現在少了呢類電影嘛。

心動 Tempting Heart
監製:莊澄、蘇志鴻
導演:張艾嘉
演員:金城武、梁詠琪、莫文蔚、金燕玲、張艾嘉、蘇永康
片長:115分鐘
級別:IIB
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言