2015年5月24日 星期日

<<全力扣殺>>:主打林敏聰,沒有前作精髓皆因劇本空洞

郭子健導演算是我近年比較欣賞的其中一個導演,其一是他的作品很有個人風格,玩懷舊玩色調,往往有意想不到的演員參與,很有香港情懷的格調,算是難得一見有心做好電影的本土導演,所以他每有新作我都幾期待,今次呢套<<全力扣殺>>題材再玩偏鋒,係冇人玩過的羽毛球題材,實在係好大膽的嘗試,睇完後俾我的感覺係有心但整體未及前作,只算合格。

郭子健作品常見的色調很重,所以感覺氣氛風格很強,令套戲懷舊風出晒黎。
故事上其實係勵志再加有本土特色的東西:圍頭話。令成件事好香港,出發點係好,Mix埋去羽毛球題材都好新鮮,但我覺得劇本上有點空洞,睇的時候未夠投入,未有振奮人心的情節,係有少少失望的地方。故事發展主線在何超儀身上,佢發現左好似羽毛球的隕石襲擊地球,從而燃起再打羽毛球的鬥志,卻遇上一班大賊,有聾的鄭伊健,跛的梁漢文,弱視的劉浩龍,村嬸邵音音,點知班大賊想打羽毛球,於是搵何超儀再加過氣國家隊醉酒佬林敏聰做教練,再參加比賽,再遇上奸角鄭中基,於決賽上決一高下。我滿以為呢套將會好勵志,比賽連場,打得轟烈,點知唔係,冇錯,係仍然有日本懷舊風電影風格,使電影充滿勵志氣氛,但角色上俾唔到我感覺佢地好熱愛羽毛球,鬥志好激昂,好似係一班業餘好手打波浪費時間,每個角色其實可以提供每種唔同功能,但冇好深入發揮及敍述,係浪費左。我明白點解咁耐以黎點解冇人拍羽毛球,其實確實係幾難拍得好睇既題材,我就咁睇羽毛球比賽,好難拍到佢有好大既變化,打來打去都係靠不同走位,戰術,於是再加少少效果係羽毛球度,令畫面更豐富,但可惜睇一次可能覺得好睇,但重複幾次後就覺得唔夠豐富,推動唔到劇情的高潮發展,實在可惜,其實郭子健已經拍得唔錯,音響再加特技令到羽毛球比賽已不似我地平時睇開個D,但如果俾我揀我會揀拍快,不斷剪接,令比賽更緊湊,唔會好似佢咁無論係動作,打個下,甚至羽毛球,不停用慢鏡,我反而覺得冇咁緊湊成件事。

角色用上不同種類的人湊成一隊球隊,令每個人發揮不同作用,各有千秋,可惜冇好詳細去講,浪費左呢部份。
今次最搶鏡演員其中一個要數鄭中基,佢造型已經夠七十年代夠爆,再講圍頭話,又講粗口,雖然表現似暴龍哥同未及前作,不過已經係做得最好個個。
今次我睇的其中一個原因都是因為林敏聰,好耐冇睇佢,前段癲喪後段正經,真係有驚喜,未見過佢可以演到戲,做得唔錯。
演員方面,主線在何超儀,但佢一路俾我的感覺係會演戲但念對白好死板,感情欠奉,同埋個表情得幾個,好硬,今次都係,水準之內但未見突出。反而戲份奇多係林敏聰及鄭中基,兩者演得好好,笑點多落在鄭中基上,滿口圍頭話已經爆笑,舉手頭足學足晒,奸角並不奸而有良心,更見可愛;林敏聰前段癲喪,雖然以為佢會係最搞笑個個,最爆笑算是狂嘔鄭中基,原來笑點冇乜,後段更變正經,落場打波型爆,劇情推動都全靠佢,眾人都係靠佢既激勵而發揮作用,係全片最重要角色。其他演員如鄭伊健、梁漢文及劉浩龍水準之內,反而謝君豪演得不俗,佢演何超儀哥哥但又係滿口圍頭話,學足晒又神似,對妹妹個種關心及激動演得內歛,亦係驚喜之一。

整體而言,演員係演得不俗,但我覺得劇本上其實可以發展得緊湊一點會好些少,睇完都唔覺好激昂,期望下次會再有<<打擂台>>的精髓,個種熱血及奮鬥心,希望可以在將來日子延續落去。

全力扣殺 Full Strike
監製:袁偉鋒、馮瑋璋
導演:郭子健、黃智亨
演員:何超儀、鄭伊健、鄭中基、林敏聰、梁漢文、劉浩龍、謝君豪、邵音音
片長:108分鐘
級別:IIB
評分:6.5/10

沒有留言:

張貼留言