2015年7月13日 星期一

<<皇家特工:間諜密令>>:打!打!打! 拍到打機咁打 好爽!


呢套戲係賀歲檔期時上映,我就Miss左,結果係呢次日本旅行去個程時係飛機睇左,真係好可惜冇係戲院睇呢套戲,真係幾好睇,有別於一貫特務片格局,有打有笑位有反傳統,不停咁打,又打得鬼咁流暢,好似打機過關斬將咁,睇得好爽!呢套戲好似係漫畫改編,聽聞漫畫入面已經係幾暴力個隻,所以我都好驚訝呢D戲竟然有斬手指劈友血花四濺既場面出現,亦都係咁,不論係場面設計同埋人物造型都好漫畫化。

冇睇過哥連費夫拍打戲,仲要係偽一Take過既連打場面,以一殺百,極度有型!
新星Taron Egerton一開始極之有型一Take過由二樓跳落地下一幕驚為天人,之後變成特務又型仔,幾搶鏡。
係,我都係幾膚淺架,只要套戲冇冷場係咁打,仲要覺得一Take過又難拍又流暢又爽快就會覺得好睇,當然我都會睇埋主角及臨時演員既演技,因為呢個偽一Take過係需要全部人既配合先可以完成,荷李活就係勁在呢度,臨時演員都可以好好戲,交足功課。當然哥連費夫都好有型,一把遮已夠殺,何必動刀槍呢?當然最後估唔到咁快被槍決姐。動作場面樣樣有,爆破槍戰功夫武器,所有特務片必備既元素都有,所以點會有冷場呢!

講完動作場面,講下劇情,一開始其實既反傳統,特務竟然可以咁輕易被殺,仲要係俾鐵腳斬死,係幾新鮮既情節;之後就講返傳統野係特務A見到同伴的兒子游手好閒而又犯罪,於是就免佢一死之餘仲推薦佢做特務,於是展開特訓及考驗,雖然最後考試失敗,但最終話晒都係主角,點都有個理由令佢做到特務既,仲要報仇添,故事其實好簡單又預左,所以我都冇乜理,因為已經俾所有流暢動作場面吸引住,仲有少少咸多多趣既情節(結尾部份Taron成功救了公主,當然會有好好的報酬吧!)好似有第二集,應該值得期待既。

皇家特工:間諜密令 Kingsman : The Secret Service
導演:馬菲域肯 Matthew Vaughn
演員:哥連費夫、Taron Egerton、米高堅、森姆積遜
片長:129分鐘
級別:IIB
評分:8/10

沒有留言:

張貼留言