2015年7月21日 星期二

<<迷你兵團>>:超級可愛 根本唔會理內容及情理


呢3隻黄色香蕉味Tic Tac糖真係超級可愛,我都有少少開始鍾意佢地,一來唔知佢地講乜野但又會明佢地講乜野,二來佢地既表情以及行為舉止真係好幼稚及低能,表情多多真係好鬼盞鬼,所以成場戲聽得最多係每個觀眾都會講:好得意呀!好低能呀!

呢三隻迷你兵團成為今集既主角,各有特色性格,左邊喜愛彈結他,中間做領袖,右邊低低能能拎熊仔,各有武器,鬧出唔少笑話,又唔會搞亂個樣,真係傻得好可愛。
為左生活,三隻迷你兵出國去到紐約城,過程得意但劇情有點不合情理及無內容可言,不過根本冇人會理啦。
今集新人物兼女主角好搶鏡,原因之一係粵語版搵左楊千嬅配音,極之配合千嬅既潑辣性格,入型入格,令人物性格更立體,令到情節有幫助。
其實劇情好簡單:迷你兵團想搵個壞蛋做Boss,點知搵來搵去唔係死左就係俾其他生物毁滅,於是三隻迷你兵決心走入紐約城搵Boss,搵左個壞蛋天后Scarlet,點知跟唔成反而自己做皇帝,便同Scarlet決一高下。講就好聽,其實成套戲只係見住迷你兵周圍走,做埋D戇居野逗我地笑,其實笑位好少,Scarlet為楊千嬅配音,入型入格,個種巴渣粗魯型烈女性格直頭係千嬅自己,所以幾搶鏡。另外,畫面方面都好細緻好真實,其實事至今日動畫已經可以做到零瑕疪,係科技既進步,所以好難挑剔,今次值得一讚。

呢D動畫其實睇完就算架喇,唔奢求會好好睇,亦都只求輕輕鬆鬆咁過呢90分鐘就算啦,畢竟呢D動畫真係主打小朋友嘛,呢次我睇既時候都想讚下班小朋友,算靜了,又唔會係咁郁,令我有個好享受既90分鐘,難得。

P.S. : 睇3D版既話臨尾有幾分鐘係為3D而設既,即係睇完字幕後會有場歌舞睇,好似迪士尼歌劇咁3D,我睇2D都覺得好3D啦。

迷你兵團 Minions
導演:皮爾哥菲 Pierre Coffin、凱爾巴達 Kyle Balda
配音:楊千嬅、林曉峰、鍾景輝
片長:131分鐘
級別:I
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言