2015年7月26日 星期日

<<未來戰士:創世智能>>:致敬還是老本?永不完的故事是也


其實我都知呢套系列的故事將會不斷翻抄再翻炒,因為呢條老大水口真係可以長拍長有,長賺長有,一定有固定既支持者去睇(包括我在內),所以理佢故事有幾熟口熟面,有幾預料得到,只要有阿諾主演既未來戰士,自然會有人捧場,是向該系列致敬還是食佢老本,則見仁見智吧。我呢就係情意結,由細睇阿諾大,特別對第二集特別喜愛,故事及特技之遠見及厲害之處真令我難忘及驚嘆,所以我覺得冇一套未來戰士能夠超越到佢,包括最新呢一集。

一開始有李炳憲演的經典水銀液態機械人T-1000出場,但其實對劇情發展幫助不大,純粹致敬一下又俾佢做下又帶下角色關係發展咁,當然原版比較好,夠邪氣一點。
結尾極致敬,多場對打戲血第二集致敬,要鬧定讚我都唔知。 
一開始有第一集的阿諾機械人同今集的阿諾對打,特技真係偉大,真係做得好似,令多年粉絲的幻想呈現出黎。 
今集唔係唔好睇,只係因為多場熟口熟面既場口令我能夠預計得到劇情將會發展成點,今集最大突破係本身要消滅天網的戰士尊康納竟然變成奸角,反而被天網造成同盟,與主角們對抗,可以話係搵戲黎做,搵個賣點出黎引我地去睇,角色上的突破但演員的演繹並不突出,我感覺上佢只係變成今集的大壞蛋,並有任何更上一層樓既破壞性侵略,只係將天網發送去全世界,侵略全球人類,感覺好細件事,更加變成配角添。最後更變成屈機既磁粉人,係水銀液態機械人進化版,更屈機,可惜最後雷聲大,雨點小,都係靠爆炸去KO佢,不過如果唔係咁相信好難圓場吧。

積遜卡克演繹的尊康納係今集的一大突破,但感覺已變成配角了,最後變成屈機既磁粉機械人,吹脹。
今集阿諾久唔久就搞笑一下,有別於以往態度,其實我覺得未必使咁設定佢,好似龍五咁,不如一如以往,真係比較好D,要人性化佢,唔係要搞笑佢囉。
其實今集唔係太差,至少係好過第三集,今集其實算係情節緊湊,動作場口不斷,大鬧天橋及醫院一戰係幾好睇既,而且阿諾都幾廿歲人,但都演出落力,實在令我佩服呀!其他角色都冇乜特別,係女主角,演技幼嫩,勝在樣子真係似原版成人莎拉康納,亦肯去博肯露。今次我係去The Sky Vivo睇,即係尊尚影院,音響真係好勁,又坐得舒服,所以今次我都幾enjoy睇呢套戲,我都相信阿諾將會係咁拍呢個系列,因為片尾又真係埋左伏線呀嘛......

未來戰士:創世智能 Terminator Genisys
導演:亞倫泰萊 Alan Taylor
演員:阿諾舒華辛力加、積遜卡克、艾美莉亞卡克、積哥迪尼、J.K.西蒙斯、李炳憲
片長:125分鐘
級別:IIB
評分:7.5/10

沒有留言:

張貼留言