2015年7月6日 星期一

<<賤熊2>>:正經的熊是不好看的


上半段還算好笑,係因為要秉承上集賤熊既賤格抵死既一面,點知後半段變左正經既法庭戲,即刻心裡打左個突,好悶呀!我地想睇係賤熊會再幾抵死,而唔係正正經經去同隻熊講人權,呢個咁嚴肅既社會問題好唔適合呢類本身要抵死賤格既片種,唔Work的。結果我有訓到覺,因為真係悶到訓著。

係,開頭賤熊歌舞Opening做得好好,節奏感強再加賤熊抵死既舞蹈演繹,係睇到手舞足蹈,之後再有抵死偷精不成功,食陽具煙,掟銀仔入屁股罅等,最搞笑既係賤慼同麥克華堡大鬧精子房,倒瀉人地精子仲要入晒眼食晒咀,賤熊仲要影相,呢個真係玩得好絕;誰不知之後見到賤熊著住件老西講人權,呢個反差係始料不及,變成唔好笑又鬼死咁正經既人權法庭戲,我呢個膚淺既人都係睇返第一集笑笑下就算喇。

開首的歌舞Opening拍得好好,歌節奏感強,賤熊舞蹈又抵死,睇到人賞心悅目。
賤熊同麥克華堡大鬧精子房係全片最搞笑既一幕,玩得好絕好盡。
睇唔慣賤熊著住老西去講人權,同我想像我要睇既賤格抵死賤熊有好大出入,所以覺得好悶。
賤熊2  Ted 2
導演:薛夫麥克法蘭 Seth MacFarlane
演員:麥克華堡、薛夫麥克法蘭、雅曼達施菲、謝茜嘉芭芙、摩根費曼、里安尼遜
片長:116分鐘
級別:IIB
評分:6/10

沒有留言:

張貼留言