2015年7月18日 星期六

<<STAND BY ME 多啦A夢>>:流淚及感動過後 永遠懷念親切的聲音


天時地利人和,但呢種天時我寧願唔要:叮噹配音員林保全先生剛巧係電影上映前因為病離世,此片就成為佢既遺作,真係好可惜。因為保全叔的聲音絕對係香港人的集體回憶,當然保全叔及叮噹係絕配,永遠唔可以分開,已經融為一體,配音去到呢個境界係香港真係唔多個,保全叔能夠做到呢點係真係大師級,了解到叮噹既個性同埋態度,先可以用把聲去演繹得出神入化,多元化既聲調更係賣點,失去保全叔絕對係香港人的損失,睇完呢套戲後,亦都更加感覺到保全叔好重要,配音界已青黄不接,我們只能夠從記憶及作品中找回我們熟悉而回味的聲音了。

講返呢套卡通片,好難得故事好成人化,冇乜小朋友既故事橋段,所以絕對岩大人睇。首先主要係講返最前線,大雄與叮噹遇見之前及點解叮噹要留係地球,係因為要幫大雄搵到幸福,幸福係咩?咪就係最後要同靜香結婚喇。大雄得到幸福後叮噹先可以返回佢既機械世界。故事多次會講大雄長大後會點,會繼續懦弱還是變強?長大後的大雄當然冇變,又唔靚仔,都係咁冇鬼用,但有兩場戲大雄真係長大了,亦都令我難得地感動,就係最後大雄單挑胖虎一戰及大雄勇救靜香一幕,有D想喊,係因為大雄真係大個喇,對號入座地如果係變成我咁,我會救我老婆嗎?我會驚嗎?我會做返齣好戲俾人睇嗎?大雄打驘胖虎後我真係好感動,係因為大雄要係叮噹臨走前做返個男人,令到叮噹能夠安心離開,佢兩個之間既情誼真係好深厚,依依不捨之餘都想為對方做一件事,證明自己,沒有帶著遺憾而離開,呢份心意觸動到我,正如我第時亦都會至少做返一件事令到我身邊既人或親人得到安慰:豪仔,你做到喇!得到人認同及令到人無憾亦係我呢世人離開之前一定要做到既事,希望我可以吧。

叮噹及大雄之間既情誼非筆墨能盡錄,呢份情誼係現今社會好難再有,既單純又真挈,何處有?
長大後的大雄勇救靜香一幕既振動人心,原來大雄都會大個仔,肯為一個人做一件事,證明每個人其實可以好強。
就係呢幕我係好想喊,大雄真係好為叮噹,為左佢被胖虎打到殘都仲要堅持,為朋友呢個心感動到我個心,唔捨得都要去實行,大雄,你好野!
叮噹首次用3D去製造,第一個感覺係唔靚,好怪,反而冇左親切感,睇慣平面突然轉做立體,成件事要重頭適應過,人樣確實一般,但我知已經做到最好,始終3D已經係大趨勢,要習慣吧。至少有兩場戲係為3D而設,就係前段進入時光機場口及大雄與叮噹係未來世界裡追逐戰,我雖然唔係睇3D,但都感受到個種快感,應該會幾刺激,不過睇叮噹電影最緊要開心吧。

呢場追逐戲擺明係為左令觀眾睇3D更加刺激而設既,的確係既驚險,好似平時去樂園玩遊戲咁款。
今次真係最成功的一次叮噹電影,講真,如果沒有保全叔的影響力,我相信都未必有咁多人肯入場睇,莫講話票房去到4千幾萬,1千萬都未必有,有時,就係時勢造形勢吧。

P.S.: 保全叔,永遠懷念你。

STAND BY ME 多啦A夢
導演:八木龍一、山崎貴
片長:95分鐘
級別:I
評分:8/10

沒有留言:

張貼留言