2015年8月4日 星期二

<<職業特工隊5:叛逆帝國>>:套套如是 難有突破的劇情


我睇呢套戲其實係為左睇動作場面,係因為我本身鍾意睇,一來我當然覺得係緊張刺激啦;二來係我覺得呢D戲好難拍,要好有合作性先可以拍得出咁厲害既場口,就想睇下拍出D咩黎;三來就係既然我睇左咁多套動作片,就睇下仲有咩突破,仲有咩可以拍得到;結果我就係係第三點呢度停左一停,諗左一諗,睇完呢套戲後,真心覺得荷李活動作片真係舊酒新瓶,套套如是,所謂的設計場口係就係刺激,但包裝過後都係還完基本步,劇情果真千篇一律,我們雙眼係被蒙敝的。

今集的宣傳賣點係開首呢一幕,靚佬湯徒手揸住機門飛上天,其實又係攞黎搞又誇張既情節,亦都配合Mission Impossible個名,算你過關。
第二個誇張攞黎搞既倩節係靚佬湯要跳入大水池去換個人資料,呢個又係為Gimmick而拍,首先大前提,咁如果本身我要搵個個人既資料,咪要下下潛水落去換?唔太MAKE SENSE了。不過,係拍得幾好既,流暢。
例牌菜追逐戰,又係揸住架車橫街窄巷穿梭,再加多幾部電單車飛黎飛去,又可以曬靚景,例牌緊張又死唔去,會唔會覺得幾熟口面呢?
靚佬湯親自上陣騎住架電單車係高速公路車戰,純粹耍帥但又帥得起,飛車都拍得很好,最緊要快,夠狼。
其實今集既動作場面唔算太多,但設計得好,夠深刻,可以分三場,第一場係一開始個徒手揸機門飛上天,諒你都唔會加插呢條橋入套戲度,但呢套可以,因為特工片;第二場係跳入大水缸換資料,明知搵戲黎做但又幾刺激,心諗點拍架呢場戲,Camera點樣係水中跟住演員走呢咁;第三集係摩洛哥橫街窄巷追車戰以及公路飛車,拍得好,夠快夠狼夠型。基本上睇完呢三場戲可以唔理其他,我主要目的都係睇呢D,理佢咩反職業特工隊,叛國,又有個大奸角為左要錢而創造組織出黎去管治新世界,然後又要脅持某個人然後去達標咁,最後奸角又好愚蠢地跌入陷阱然後被捉,其實成個故事都離不開呢D熟口熟面既情節,尤其呢D特工片勁類似,同之前個幾集大同小異吧。所以有時我都覺得開始悶喇。

Rebecca Ferguson係今集既亮點,我覺得佢好Sharp,亦都好靚又索,又博又打得,幾Like佢。
劇情既然東拼西拼,倒不如留意一下演員,靚佬湯依舊型佬,演技就依舊一般,丑角西蒙柏奇今集戲份好多,主要為電影搞笑一番,緩和氣氛,做得幾好幾可愛,恰如其分。至於女主角選了莉碧嘉費格遜(Rebecca Ferguson),岩晒我,肯博又打得,樣都幾靚又索,演技就唔錯,今集做了全片最中心的人,能夠貫穿全片人物,重要角色之下幾搶鏡。不過又係敗在奸角,又係講到有幾高智有幾不擇手段,最後咪又係放過Rebecca,跌入人地陷阱被人捉,把聲又沙戲份又少,又係動作片既弊病。

總言而之,我對於現今的荷李活動作片其實仲有興趣入場睇,只係眼見劇情千篇一律,電影始終最重要係一劇之本,即使動作場面有幾誇張有幾Gimmick有幾大龍鳳,故事猶如垃圾又翻兜,觀眾都係識睇既,點會再放過你俾好評呀,第六集有既話希望有D突破啦。

職業特工隊5:叛逆帝國 Mission Impossible 5 : Rogue Nation
導演:基斯杜化麥哥利 Christopher McQuarrie
演員:湯告魯斯、謝洛美維拿、西蒙柏奇、莉碧嘉費格遜
片長:133分鐘
級別:IIB
評分:7/10

沒有留言:

張貼留言