2015年8月21日 星期五

<<雙城故事>>:友情抑或是愛情行先?


呢套戲係我7月由日本搭飛機返黎個程時看的電影,我係好想睇返個時既小品愛情電影,係因為我成日覺得故事會簡單易明,大多數都同日常生活有關,一定能夠接觸到既經歷,加上個時電影夠直接,道理顯淺,又肯出埠拍片,有靚景有靚場佈置有好演員有好劇本有好多失去既地方及回憶都可以睇到,呢一套都值得一睇的。

結尾部份講曾志偉患糖尿病等死,最後煽情地完結,唔覺老套,都覺得有點感動,曾志偉亦都做得好好,抵拎影帝,呢D都係陳可辛既功力吧。
電影用上譚詠麟及曾志偉既真名去塑造角色,似度身訂造,一個做歌手,一個做癡情仔,亦都係因為佢地兩個本身係超級老友,令到戲中呢個關係更加有說服力,令觀眾投入感大增,係加分位。
電影故事好簡單,譚詠麟係間酒吧做樂手,一次機會下臨場頂替做歌手,點知發掘到佢唱歌好既一面,加上曾志偉回流香港,搵返冇聯絡好耐既譚詠麟,兩個本身已經稱兄道弟,友情要好;曾志偉識了張曼玉後墮入愛河,更帶佢去見譚詠麟,點知反而令到張曼玉愛上譚詠麟,更發展成為情侶,令到曾志偉心酸但又要面對老友,之後更得到糖尿病等死,最後三人友情依然,明白係勉強冇幸福及認命既大道理。

友情抑或愛情行先?面對好似譚詠麟呢個問題,確實係好難面對同解決,人始終係自私既,俾我都會諗左愛情先,我都相信係你既就係你既,如果大家真心相愛,根本冇可能有任何理由阻止到我地一齊,我亦都相信作為朋友既佢地都會明白呢一點,勉強真係冇幸福。若然我真係讓愛而最後你地都分手收場,反而得到反效果,人們常常講要順其自然,係冇錯架,亦都唔係呃自己,有好多野好多感覺都係一觸既發,冇得祈求亦都冇得逃避,愛情既魔力真係好鬼大,大到連友情都可以掩蓋就知啦,唔使問,愛情一定會行先,就友情有幾好都係咁話。

呢套戲係陳可辛第一次執導的電影,功力十足.果然係信心保證,佢既作品一直都係簡單直接既愛情故事,亦都好中我地既心靈,好真摯,即使今次只得三個演員,亦都好用情景同對白去塑造一段真摯而又唔老套既三角關係,係功力既表現。曾志偉做得好,當年拎左金像獎影帝係實至名歸,果然係演有病既角色一定奪獎,佢做呢個癡情仔真係好到位,面對友情既得著及愛情既失敗都演得有層次分明,我地都好同情佢愛情失敗,想去愛又得唔到愛既矛盾係睇到我心酸既,亦都好令佢鼓舞係佢得到呢份友誼,係好難得既事黎。譚詠麟角色上純粹做返自己,度身訂造,所以冇咁搶鏡,張曼玉都水準之內,幾靚。

呢套電影既成功亦都因為出埠拍,靚人靚景一直都係屈機,必會覺得好睇,感覺浪漫D,大製作D,品味亦都大大提高,成個感覺係會唔同的,加分的,佈置上亦都有心思,好精緻亦都好有地道Feel既傢俬及擺設,呢D戲我係好鍾意睇,睇得出每個位都很用心,誠意之作。

P.S.:電影主題曲<<一生中最愛>>真係好貼題,戲歌合一,聽落份外有感覺及心酸。

雙城故事 Alan & Eric : Between Hello & Goodbye
監製:曾志偉、陳可辛
導演:陳可辛
演員:譚詠麟、曾志偉、張曼玉
片長:106分鐘
級別:I
評分:8/10

沒有留言:

張貼留言