2015年8月16日 星期日

<<光豬舞壯士>>:悶...我是預期去看跳舞架嘛!


呢個題材開頭睇個名係有興趣去睇,仲要係三級片,心諗一定係淫淫地而又係搞笑既戲啦。上映個時已經知道好多人睇完都要界櫈,係因為說教味濃,講多過跳,甚至係冇咩好睇,一D鹹濕野都冇得睇,係唔明點解要三級,所以我個時冇去睇,直至今年上映第二集,我先去睇下點解咁多劣評都可以有第二集,結果,我相信外國人同我地去睇真係唔同,第一集,真係唔好睇。

舞壯士們的幾場跳舞係拍得好有氣氛,不過竟然唔係電影重點,跳舞戲份好少,失望。
話明舞壯士,咁重點應該放係跳舞之上,幾場跳舞戲係拍得好有氣氛,好似睇緊Step Up咁,音樂感幾強,加上有多位肌佬傾力演出,同女演員做出多場意淫既動作,可惜每場跳舞時間極短,更加同劇情關連不大,好似係突然加插既一場表演,只見一班女人對住一班肌佬大嗌,班肌佬又毫無尊嚴但又好興奮地收住錢地去除褲除衫跳脫衣舞,但電影又冇去講班佬點解要去跳,跳舞背後又唔講任何既辛酸,好似講到除衫跳舞賺錢好易又唔使尊嚴咁。好喇!跳舞戲少,教仔做舞壯士著墨又少,馬修演的班主所謂的教新仔做舞壯士易過借火,好似天生做舞壯士既材料咁。

成套戲都都見到女人大叫,不斷塞錢入男人袋裡,但男主角們唔覺冇尊嚴而好開心咁,又唔去著墨去講跳舞背後既辛酸,好似講到賺呢D錢好應該好易咁。
其他既戲就係一班佬同班女行黎行去,坐係度講生活,臨尾男主角更加要加插為左女朋友而放棄舞壯士行業,真係極度夾硬黎,為左去結尾而結尾,成套戲睇完唔覺睇完左咁,可能根本冇劇情可言,真係唔明點解會有第二集。

演員方面,由於個個都係大隻佬,而大隻佬個個樣差唔多,係馬修我先認得,男主角我都係去到中段先知係邊個,係因為完全冇性格上既分別,導演應該從角色上既性格去發展各位舞壯士既心路歷程而再發展舞壯士既職業生涯發展,觀眾先投入到舞壯士們既生活上或感情世界上的矛盾,而唔係就咁拍幾場跳舞戲再加幾場只講對白而悶場連連既場口去交代劇情,要明白呢類戲觀眾係想睇鹹濕野,想睇跳舞,想睇角色的變化而去演變劇情,通通都冇,可能我既要求錯掛,又或者外國人去睇呢件事係咁睇,唯有咁解釋囉。

光豬舞壯士 Magic Mike
導演:史提芬蘇德堡 Steven Soderbergh
演員:卓寧泰坦、阿歷斯彼迪化、馬修麥康納希
片長:110分鐘
級別:III
評分:4/10

沒有留言:

張貼留言