2015年8月23日 星期日

<<烈探狙擊>>:靚佬湯又能人所不能 玩晒啦


靚佬湯既電影我比較少睇,因為我總覺得佢D戲都會講到佢幾咁勁,能人所不能,好似神一樣乜都知乜都識,死極都死唔去,我睇呢套戲主要係因為係警匪片,我對於警匪片情有獨鍾,就睇下佢有幾咁勁,幾咁先知,加上呢套戲係湯告魯斯同導演基斯杜化麥哥利既合作,岩岩又睇完職業特工隊5,睇下前作比較先。

故事一開始講有個殺手遠距離殺左6個人,現場留低左唔少證據,但班差佬諗唔到所以野有咩關連,只知道疑犯俾左個名差佬:當然係靚佬湯,於是搵下靚佬湯究竟發生咩事,靚佬湯其實本身係士兵,亦都有強勁既軍事知識,咁岩女主角係個律師,靚佬湯眼見個女律師不惜一切覺得疑犯係無辜而為佢辯護,靚佬湯就越諗越多疑點,就用佢畢生既智慧同埋經驗越查越深入,最後搵到後黑手,殺光晒佢地添,自己就少少擦傷咁囉。

積哥迪尼做的殺手係有型,但唔夠格又冇料到,最後同靚佬湯雨中打鬥不堪一擊,之前又講到佢殺人有幾勁幾咁高手,配角到連重要戲份都沒有,係咪應該要講下佢既背景或者殺人既部署及過程呢?
耍帥係湯告魯斯既拿手好戲,但並不代表無時無刻都要耍,今次已經係鮮有佢拎槍場面,反而佢講多過做,可能咁先顯得佢勁同用腦。
開首的殺人場面係拍得幾好,沒有音樂,沒有對白,只有屏息既環境聲音,就能夠感受到殺手既殺人氣場同埋心跳既倒數,利用瞄準器做鏡頭,觀眾可以一齊去跟殺手一起進行殺人計劃,一齊睇下邊個會死,令到觀眾一齊去緊張,呢一場無疑係拍得好。

正當以為係一部好型同埋另類既警匪片,當靚佬湯一出現,所有野變返正常普通警匪片,佢能人所不能之下,所有疑點涉及過咩人同埋背後既關連及陰謀,佢都好似好快就掌握一切,打交又勁過李小龍咁,一打五傷都傷唔到,真係勁到冇朋友。

好,就當我當係一套漫畫片咁睇,點解班奸角講到好似好勁咁,去到結尾只係坐定定俾靚佬湯隊冧咁,真係勁冇腦,個二五仔警察更係無拿拿變二五,又唔解釋清楚就俾人一槍搞掂,勁兒戲;幕後黑手坐定定係度講原因然後被殺更係無稽,呢套戲後半段真係扣左唔少分數,之前點樣佈局點樣精密設計真係嘥氣,最嚴重既係呢套戲真係講多過做,導演想利用對白去交代案情及調查過程,結果換來大部份時間都係男女主角兩者之間既猜疑及估計去吹水居多,想睇動作場面其實真係好少,會少少失望而回。

整體而言,呢一套戲我係有少少失望,我唔介意湯告魯斯有超人般既查案能力及好打得,案情複雜而令到男女主角落力調查之下得到好多結論,係幾精密既,點知後段部份奸角們廢到不堪,任由靚佬湯處理生死,好似神一樣,我寧願再花多少少篇幅去講奸角們部署了陷阱俾靚佬湯,還掂佢地都知靚佬湯本身好難搞,點解唔整鑊杰既佢嘆呢?

女主角露莎蒙碧姬中後段開始不斷Show身材,令到我一邊看字幕一邊看佢身材,很吸睛眼但好似對劇情沒大幫助,況且佢個樣偏成熟,唔通要靠身材去令到觀眾留意女角,點解要咁做呢?
烈探狙擊 Jack Reacher
導演:基斯杜化麥哥利 Christopher McQuarrie
演員:湯告魯斯、露莎蒙碧姬、積哥迪尼、大衛奧伊羅、李察贊堅斯、羅拔杜維
片長:130分鐘
級別:IIB
評分:6.5/10

沒有留言:

張貼留言