2015年8月30日 星期日

<<玩轉腦朋友>>:令人值得深思的動畫作品


本身冇諗住睇呢套動畫,因為睇表面唔覺得有咩吸引到我入戲院睇,點知上映之後睇到朋友們同埋影評一致讚好,話好有意思同埋深度既一套卡通片,值得入戲院睇,口碑咁好冇理由唔入場支持下架,呢排終於有時間睇,結果我睇完同各人既感受一樣,呢套野真係好睇,好有意思呀。

由左至右各有不同特色既情緒,狂躁既阿躁、誠實既阿真、開心既阿樂、驚青既阿驚、憂愁既阿愁,不同顏色代表不同情緒,好清晰地分辨出唔同特質。
每個人心入面都有唔同既島嶼,代表了每個人有不同劃分經歷,有多有少有古靈精怪有特別,呢個Concept好好,島係人一手一腳去興建,正如人既經歷及技能都係自己一手一腳去創造,喻意深重。
故事係講人的其中5種情緒,有狂躁、誠實、開心、害怕、憂愁,不同情緒有不同既演繹方法,有不同既處事方式,以開心為領袖,去操控一個叫韋莉既女仔由出細到大個左後每日生活上所面對既事情及對朋友家人既相處,點知有一日韋莉同家人要搬離住開既地區,要去到另一個地方繼續生活及讀書,更要同唔係夾開既同學仔打冰上曲棍球,事情產生變化,加上代表憂愁既阿愁想表現自己,當佢接觸到記憶球就所有處事方式都會變得用憂愁既態度去解決,代表開心既阿樂為左令韋莉長期開心地生活,就禁止阿愁去接觸任何野,點知有一次阿愁搞左個大頭佛,同阿樂被吸入長期記憶區裡,操控不到韋莉,令到韋莉失去了呢兩種情緒,所以要設法入返總部,阻止韋莉離家出走。

故事其實唔算係一般大路動畫片格局,不過就有小朋友既情懷,喻意做人要快樂地做人,不論有其他負面情緒存在,最終開心地過生活就係做人的宗旨,大前提係你係將快樂放係第幾位,呢一套動畫將開心做領袖就係要我地睇完後得到反思,做人最緊要開心囉。但去到結尾部份,又利用了阿愁去解決最終問題,得到家人既體諒同埋理解,所以縱使阿愁係負面情緒,都總有用的一個時刻,所以每一種的情緒都好重要,別輕視所有的重要性,人有七情六慾,失去其中一環真係會即刻變成不正常人呀。

王菀之配音既阿愁襯到絕,笑位準確又不失可愛,選角好重要。
片中出現的乒乓係韋莉既虛擬人物,即係人類既夢想,中段乒乓犧牲自己亦正如我地人類在現實中都要為生活而放棄自己既理想,永遠藏係地底,一語中的。
動畫離不開親情,呢套都宣揚親情的重要,縱使女兒有幾唔聽話,生活有幾艱難,還是一齊生活落去最緊要,共同進退。
香港配音版都配得好好,尤其係王菀之配音的阿愁,真係襯到絕,無論係個角色既特質及態度,以致語氣都將阿愁聲演活出黎,笑位又準確,或者阿愁係大部份人既寫照,特別有代入感以致笑聲連場,王菀之係電影上既發展真係好比音樂上暢順得多。

至於畫功方面,仍然係無懈可擊,細緻度超級精細,眾情緒的皮膚組織的毛幼細度好高,頭髮亦都好靚,人物都好可愛,全片顏色鮮艷,人類更係幾可亂真,真係好利害。可以利用小朋友既公仔去講大人既故事,呢套動畫真係可以俾好高分,亦都令我有深思既作用,值得一睇再睇呀!

P.S.:如果俾我揀我係屬於邊種情緒多?次序我相信係:驚青->阿愁->阿真->阿樂->阿躁啦應該。

玩轉腦朋友  Inside Out
導演:彼德托達 Peter Doctor、朗尼狄卡文 Ronnie del Carmen
配音演員:林二汶、王菀之、蔣志光、蝦頭、許紹雄
片長:102分鐘
級別:I
評分:9/10

沒有留言:

張貼留言