2016年3月18日 星期五

<<功夫熊貓3>>:說教的了解自己 發揮了少林足球X龍珠的精神


首先係亦都係冇睇過頭兩集,不過我認為呢類卡通片唔睇之前幾集相信唔好影響到呢集既劇情。以第一次去睇呢類卡通片既心態去睇係唔同D既,所有野都係第一次去感受同接觸,首先見到成龍有份配音,我竟然唔會太討厭佢既演繹,仲覺得唔錯添,其次係卡通片內能將中國唔同既元素注入動畫內而不太獻媚,既好玩又具哲理,係難得一見融合得黎好睇既作品,當然我睇完會覺得其實佢係一部少林足球X龍珠既動畫吧。

阿寶最後得到啓發得到神龍一般既力量去對抗敵人,就有如龍珠入面既悟空一樣使出龜波氣功,其元氣力量凝聚以致使出真功夫都係向龍珠致敬環節,對我黎講好有共鳴。
動畫主題都係講父子親情,父親眾裡尋子咁都俾佢搵到個親生仔,然後帶返佢去熊貓村說教如何做回自己真我,說教味幾濃,但具意義,好多人都只被名譽蒙蔽,卻失去自我,最親的人才能帶出走自己心中的框框吧。
故事係講阿寶做左龍戰士後得到眾人既愛戴,諗住自己係天下無敵,而且天下更見太平,點知有個叫阿凱既牛魔王強勢突襲,同時間阿寶跟親生父親相認,強敵在近阿寶要增強自己實力,便跟隨父親遠赴熊貓特訓及了解自我,眼見自己同僚及師傅一一被阿凱收服,便聯同一班熊貓村既同伴一齊訓練,一齊對抗阿凱。

動畫一貫荷李活卡通片風格及作風,主角由一個黃毛小子被訓練成力量很強既人然後集結大家力量去打敗敵人,從中得到教育意義及人生道理,令到小朋友睇得開懷係一向冇得輸既情節,今次處理得好可能其一有前兩集打底易入屋,其二人物得意及具中國元素,以我地香港人黎睇特別有共鳴感。其實搵返自己心中的我好難,係好需要周邊的人扶持及發現或加許,又或者親人才會睇得更多,始終佢地係生你出黎個個,無論你有幾大佢地都會擔心有一天會失去你,所以不斷說教教你點做人,點做事,一來可以將自己既精神傳授俾你,以感染其他人得到無價既擁護及愛,二來又可以不停跟自己子女生活,以免自己擔心及睇到子女成長,係件好事,因此我好明白做父母之心,睇完呢套卡通片感受更深吧。

奸角好明顯係用西遊記中的牛魔王做藍本,仲用了中國精玉石去放在吸收靈氣之道具,係真正將中國元素發揚光大既一環,外國人將佢玩到既得意又不老套,係我地要學習既地方。
始終人係要長大,要面對社會上各種問題及強敵威脅,總不能夠長期被父母照顧吧,於是有了阿寶這個龍戰士,學懂一切招數就要出外面對問題殺敵,做人亦都要一樣吧。總不能似阿寶咁只懂一招夾指甲就打天下,所以才有之後得到阿貴既啓發,得到如神龍般既力量,侊如另一個階段成長咁,於是打造出如龍珠般的打鬥。

動畫語重深長,係做動畫其中一個幾有意義既,眼見尾段見到如少林足球般萬人練武,發揮中國功夫精神,場面壯觀且具氣勢,得到外國人既重視而去打造呢套卡通片,中國功夫的確威水。

動畫畫面方面都做得好好,好細緻及華麗,尤其打鬥場面的爆破及如仙般既背景,都好鮮色好靚,熊貓們及其他動物角色都做得好有特色,各有性格,鬼馬又得意,不得不佩服做動畫的人既技術高超。

配音方面,陳奕迅配的阿寶好落力,語調有高低起伏,發揮到阿寶本身既性格,又跟得上阿寶節奏,值得一讚;而成龍配兩個角色,主要係配阿寶父親,合格有餘,只係每次佢一講"阿仔"唔係第一時間諗起阿寶,而係諗起房祖名吧。

基於今集水準不俗,我相信會再有第四集,呢個系列應該會長拍長有,又可以打入中國市場搵大錢,外國人製造呢個商機真係有頭腦,不過確實係幾好睇既。



功夫熊貓3 (Kung Fu Panda 3)
導演:亞歷山度卡路爾 Alessandro Carloni、余仁英 Jennifer Yuh Nelson
配音:陳奕迅、成龍
片長:95分鐘
級別:I
評分:7.5/10

沒有留言:

張貼留言