2016年3月26日 星期六

<<接近無限溫暖的藍>>:同志戀愛其實有種莫名其妙的深愛 更傷更深


早前上映的<<Carol>>好評如潮,兩女角演出有極好讚賞,雖然我未睇,但我第一時間就即刻諗起呢套<<接近無限溫暖的藍>>,呢套長達三小時的同志片於早前康城奪大獎:金棕櫚獎及雙影后。當然焦點係放係兩女主角幾場既超激床上戲,更事先張揚係打真軍演出,如此的宣傳效果卻引起各界及觀眾關注,係呢個時候我終於可以睇下呢套戲有幾咁勁,係我睇戲既日子裡又好似未睇過女同志片,睇完之後,我覺得呢三小時完全唔覺得長,而且我更能代入左女主角Adele既內心世界,各種矛盾及掙扎令到自己失去方向,皆因愛得太深,繼而傷得更深,女主角Adele每一個鏡頭都見到佢既喜中帶悲,悲中帶傷,確實演得很好,去到結局更有如佢般心有點兒不舒服添。

因一次的街頭邂逅,便一見鍾情,找對了方向,確定自己同性戀取向,而且愛得快樂,愛得轟烈,這種愛情來得不易,繼而好好地珍惜,而我亦都好嚮往得到這份愛。
多場肉博戲赤裸裸地展現係大銀幕上,非常震撼,兩女角演出非常落力及投入,因為佢兩個之間那種愛,才做得出之間好轟烈的行為,作為藝術片係需要用呢D場面去表達個種意思,而且導演拍得激而不淫,係高手之作。
Adele最後傷了Emma,得不到心中的解脫,每日都活在悲傷之中,每一個鏡頭都捕捉佢表面沒事但內心悲哀既表現,尤其係浮係海上的一幕,拍得極之唯美,海水更呈現Emma藍髮的藍,表達出Emma係Adele既心目中永不磨滅及消失,傷得極深。
故事係講Adele係一個普通既中學生,每日都上學返學,有一晚跟男同學發生關係後卻得不到任何快感,佢開始懷疑自己既取向。一天,於街頭邂逅了藍髮的Emma,兩人經過眼神接觸後,便感受到對方彼此存在了一份無形的愛。一晚,Adele特登去了女同志吧,意圖搵返Emma,點知真係遇到,從此相愛起來。後來Adele及Emma見到彼此對方疑似存在另一伴,Adele一時心煩而唔知下一步點做之下卻暗交了另一男伴,從而辣興Emma,分手收場。Adele傷心欲絕,雖繼續沉醉工作,擔任教師,可惜生活中永遠無法忘記Emma,最後約見返Emma,了解到彼此生活有變,再不能起的時候,只好接受現實,離開對方。

故事其實好簡單,但卻用上足足三小時去拍去描述兩人之間既感情,唔覺長之餘亦都能隨住佢地既發展同時間感受到佢地既愛,導演用上好多生活上既支節去加強佢地之間有幾愛,有幾互相欣賞對方,為對方做一些開心事情,更用上大量超激床上戲去表達。先係女主角Adele與男角既超激床上戲,兩人全裸做得落力,但卻表現到女主角的冷,得不到滿足感,係一種好清楚而狠既手法,到後來兩女用上數十分鐘去演的床上戲,對比之下得到無比快感,兩者之間的分別高下立見,女主角係享受同性戀,以藝術片黎講,床上戲係需要去表達某種情感,但要去到咁赤裸裸既時候,我就覺得呢套戲係用得恰當,咁先表達出兩人如何深愛對方,係無條件去愛,導演拍得激而不淫,乃係高手之作。

Adele做得好好,基本上整套戲都係由佢做出發點,所以每個鏡頭都係佢,每種情緒佢都應付得好好,百感交集既表情於每場戲都不慍不火,非常精彩,後半部的悲傷情節更係演技大解放,眼淚狂流更感受到佢心裡的痛,隨著結尾部份睇住佢身影在街尾慢慢變細,睇到佢最後都要變回獨自一人,個種冰冷感立即形成。當然Emma都做得好好,好型,佢係做主導個部份,整場戀愛佢都係做主動,Adele往往做弱者,最後痛罵Adele真的很傷,超慘!

唔知點解,我覺得女同性戀之間其實係有種莫名其妙的愛,個種愛往往比男女,甚至係男男都會愛得好深,愛得更轟烈,皆因女女之間的情係可以去到難以至信既境界,而係我地男生無可能知道及了解的境界,由此片我更感受到女同性戀之間存在得更多真愛,少了計算愛得簡單,愛情不是就是應該簡單嗎?少了猜疑,少了計算,少了挑釁,愛得純愛得真才能長廂廝守,那麼簡單那麼好,為何在現今社會很難找到這種愛?全因人心難測,人的心本是複雜,根本不能存在簡單的愛,簡單的愛根本不能得到人心的重視,複雜的愛才使人的心及腦想去應付它,有經歷才珍惜愛吧。


接近無限溫暖的藍 Blue Is The Warmest Color
導演:阿必迪拉堅志澈 Abdellatif Kechiche
演員:愛黛兒顏茜彩寶露絲、蕾雅絲端
片長:179分鐘
級別:III
評分:9/10

沒有留言:

張貼留言