2016年3月28日 星期一

<<CIA光碟離奇失竊案>>:高安兄弟欠神韻之作 畢彼特係亮點


高安兄弟導演的作品我都好期待,因為每一次的題材都好得意好新鮮,可以好癲可以好荒謬可以搞笑,但今次我就有少少失望,我覺得佢地想做一套黑色幽默電影,而且係荒誕絕倫,可惜我覺得呢套冇左高安兄弟作品既神韻,笑又唔係好笑,係荒謬但唔精彩,過於平淡,明明有幾個巨星去拍,但拍得咁既質素,全靠班演員未至於太難睇,係期望過大吧。

畢彼特今次拋開靚仔包袱,豁出去做一個古古惑惑既健身教練,立即渾身是戲,舉手投足都可以好笑,未見過佢咁瘋狂既一面,係電影一大亮點。
佐治古尼演出正常,做返佢平時口水多過茶既本色,及後帶有點喜劇感都拿揑得好;至於女主角法蘭絲麥杜曼做得好好,將求愛及女性愛靚而不擇手段既本領發揮得好好,演出自然且具說服力。
故事講尊麥高維治的中央情報員被降職後開始寫關於中央情報局既回憶錄,演佢老婆既蒂達史雲頓想同佢離婚,同時發現了佢老公寫緊既回憶錄,諗住拎走資料從中獲利,點知係健身室唔見左都唔知,被健身室的職員發現再從中勒索,最後卻係弄出鬧劇,資料最後沒有公開,各知情人士都得到利益及應得下場,將中央情報局的資料長此收埋。

其實劇本係玩得過,可以玩得好過癮,點知我睇睇下發現唔太對路,平淡得很,可能美式笑話我未必懂聽,將一單失竊案變成勒索再變成一單兇案係扭得好,但變唔到一個有趣既電影,有趣點在於一眾演員演出,畢彼特可以放低靚仔型男包袱,肯豁出去好跳脫地演出狡猾健身教練,確係一大突破。女主角法蘭絲麥杜曼繼<<FARGO>>後又一亮眼演出,佢演一個愛靚及求愛的女人發揮得好好,演出自然且具說服力,為達到目的不惜一切,主片主導一切,其他演員卻演出常,但去到結局部份真係嘆左一聲:下?咁就做完喇?沒有大排場的結尾,沒有好扭橋既結局,只用上幾句簡單既對白去交代光碟下落及眾人下場,真係好慳皮!

估唔到電影會有呢類少少鹹既場面,但唔覺笑點係邊,反而覺得令電影即刻CHEAP左
整體而言,高安兄弟今次玩得唔夠過癮,好似有包袱咁冇去到咁盡,幽默方面我可能不懂欣賞,只覺得一班演員演得好好,靠佢地充撐電影,未至於太失望,雖則集懸疑喜劇荒誕於一身,但唔到肉就達不到精彩既水準吧。

CIA光碟離奇失竊案 (Burn After Reading)
導演:高安兄弟
演員:佐治古尼、法蘭絲麥杜曼、尊麥高維治、蒂達史雲頓、畢彼特
片長:96分鐘
級別:IIB
評分:6/10

沒有留言:

張貼留言