2016年3月16日 星期三

<<洛奇第5集:怒火龍拳>>:拳擊同爛仔交只差一線 還是終結它罷


其實老實講我只睇過第一集,係因為<<Creed>>我先再睇洛奇,我係預期左續集永遠不會好過首集既心情去睇,冇咩大不了既,只係越冇期望自然睇得順眼多點,點知黎到第五集真係出事,真係唔太好睇呢集,講傳承,講拳王後期生活,講教識徒弟冇師父,講親情,總之例牌菜大包圍,話晒睇住洛奇既成長,都預左佢唔會有太多動作場面,係要跟前幾集有所分別,於是講下人生哲理,同埋教授徒弟,以洛奇精神延續落去,不過發覺都唔係個回事,所以拍到呢集先冇再拍落去了。

講精神傳承,不斷回帶記返洛奇自己點樣利用呢種精神去將強敵一一擊敗,係冇野講搵野黎講,但事實係係情節上未能發揮得好好,所謂哲理只係腦海記憶,而未能係比賽中融合得黎,只能夾硬融合於生活中,表面得黎又唔夠有深度。
今集都有重點放係洛奇之子身上,有徒弟所以冇時間放係親兒子身上,以致兒子學壞都唔知,理唔到,及後弓無拿拿醒覺,感情加深左,冇伏線有鋪排但冇高潮,而唔感動,不過兒子都做得幾好。
電影故事係延續第四集洛奇決戰完蘇聯機械人後,發現自己不停手震,原來係日積月累而成既暗病,老婆見狀就勸佢脫離打拳生活,去第二個地方過正常生活,可惜拳王永遠係屬於擂台,洛奇只好在新地方開設拳館延續打拳生活,有一天有個後生仔前來拜師,洛奇見佢咁有誠意於是接受,點知最後教識徒弟冇師傅,被金錢利益所誘,誓要挑戰洛奇拳王之名銜,以博取拳王所帶來的榮譽。於同時間又要照顧成長中的兒子,為免佢學壞,洛奇顯得進退失據。

劇情係多線發展,不過得唔到平衡,仲有D鬆散凌亂,電影主線其實放左係洛奇與徒弟之間的事情,然而洛奇收徒弟都幾兒戲,只係聽個後生仔幾句說話就收左,而且徒弟外型都唔討好,演技都欠奉,其實呢個角色都幾好發揮,可惜佢做唔到中間個轉變,由一個零既人再到乜都有既心態我真係睇唔到,選角失敗令到戲味不太濃,所以到最後個師徒決鬥我先有爛仔交之感,唔似將擂台搬落街頭既感覺,而洛奇角色設定上已變成有暗病的人,所以擺到明唔會好多打鬥場面,令到史泰龍主要只需講對白就夠,由於佢演技都有限,只能靠佢演的洛奇去說服我地,更安排佢同兒子及老婆多場內心戲,可惜都見唔到佢有幾唔開心幾咁愁。

結尾部份係於擂台放係街頭上,師傅決戰徒弟,但變成街頭爛仔交,好與唔好睇真係只差一線,呢個就唔好睇了,原來拳擊跟爛仔交無異,都係死纏爛打。
電影延續第四集,就無拿拿講洛奇老了,有暗病,而老婆不斷婆婆媽媽叫佢退出,搬去第二度過新生活,成條線非常婆媽,一個唔甘心,一個太關心,對白之多使觀眾覺得長氣。
其實都黎到第五集,要講既野都好龍統,其實故事結構上有好多發揮空間可以發展,例如父子之情可以有更多空間去講,可以講兒子終於出事洛奇先至醒覺,而兒子在新學校裡如何被欺負,而唔係街頭被兩條0靚仔搶錢就當係;兩公婆之間我又覺得又唔需要講咁多生活上既苦惱,唔使用咁多對白去講;師徒之間如果在結局部份係擂台上打會更有意義,未知是否想唔同定唔夠錢既關係,於街頭打鬥感覺得件事好兒戲,導演處理得唔好先浪費了咁多好內容去拍,其實呢一部可以拍得更好。

演員方面,其實可以不用多說,要講都只能講做兒子的演員做得唔錯,內心既不憤及渴望得到父親關懷既心情都交代得到,不過做大人既演員就演技一般。其實史泰龍的洛奇角色都可以有好發揮,因為講好多內心感受,包括打拳精神,傳承後得不到徒弟擁戴,暗病纏身等等情況,但只見史泰龍都係咁既表情,大聲講野,噢!唔見得洛奇有幾愁有幾咁Down。

幸好,及後的<<洛奇:王者再臨>>經過歲月既洗磨,史泰龍歷盡滄桑,演得使洛奇角色更立體,有如史泰龍=洛奇感覺,有時候係要靠時間及情意結才有感受,史泰龍都係咁演個角色,點解我地會覺得近期佢演得好?係因為我地都覺得史泰龍好有心,仲有團火去演戲,而洛奇亦有呢顆心去將打拳精神蔓延下一代,所以才能靠<<Creed>>勇奪金球獎最佳男配角,雖得不到奧斯卡,但係我地心目中史泰龍演洛奇,已經奪了男主角獎了。

P.S.:演徒弟的Tommy Morrison於2013年愛滋病逝,RIP。


洛奇第5集:怒火龍拳 (Rocky V)
導演:約翰艾衛辛 John G. Avildsen
演員:史泰龍、泰利亞斯雷、Tommy Morrison
片長:104分鐘
級別:II
評分:6.5/10

沒有留言:

張貼留言